dinsdag 20 mei 2008

Zomaar

De TNT-mensen staken...
De bus-chauffeurs staken...

Waarom staakt mijn tandarts nou nooit 's?


Ik zeur niet, maar heb wel een beetje een baaldag. Door de staking lukt het me niet om morgen naar Leeuwarden te gaan, waardoor ik 2 afspraken heb moeten afzeggen. 1 Niet-zo-leuke-maar-eigenlijk-wel-belangrijke en 1 wel-erg-leuke. Ik zou morgen bij Christien langsgaan om haar op weg te helpen met haar spinnewiel. Gaat niet door dus ;o(

We zitten al sinds vorige week donderdag op een zending (kastanjehouten hekken en wilgetenen schuttingen) te wachten voor de tuin, zodat we verder kunnen met onze tuinindeelplannen. Hoognodig met dit mooie weer van de laatste tijd. Een andere bestelling zou ook op vrijdag worden gebracht. Ook niets dus. Waar zijn onze spullen blijven hangen??

Maar, het is niet alleen maar kommer en kwel. Ik kreeg vanmiddag bericht dat ik een setje verf heb gewonnen (v.d. Have, 3 kleuren) bij een loting bij een webwinkel waar ik iets had besteld. Joepie. Want ik win noooooooit iets. Ik ben wel heel gelukkig in de liefde, dat dan weer wel :o)

Doeg,
Judith, die het woord magische bol vandaag niet zal noemen...

4 opmerkingen:

Een famke zei

Nou echt wel balen he! Je treft het maar niet. Maar misschien komt straks alles wel in 1 keer! Kun je dan volop genieten (heb je alleen nu niets aan)
Mijn lontwol is wel gekomen vandaag, superzacht!!!
Maar zal lekker wachten op ons volgende afspraakje!

Christien

Myrthestiek zei

Volgens de gegevens van TNT zelf heeft de staking geen effect op de pakketdienst omdat deze niet via de gewone verdeelcentra gaan. Hoop, hoop, hoop ;o).

Anoniem zei

Normaal zou je bol wel al moeten gaan toekomen, hoor :-/
Ik trek me op aan het feit dat dit een berichtje van gisteren is.
Misschien vandaag?
Hoop, hoop, hoop!

X

Olga zei

Maar wel leuk dat je zoveel berichtjes op de swapblog schrijft ;-)
"wij" bolontvangers hebben het natuurlijk allang veel te druk met breien ;-))
(grapje hoor! ik leef met je mee hoor)