zaterdag 10 mei 2008

Ook hier een gelukkige ontvanger!!!

Ik kwam vanmiddag, warm en gaar, terug van 'even de laatste dingetjes voor mijn bol kopen in de stad'. Bij de voordeur meldde Gilles al dat er een pakket voor me bezorgt was. Met kloppend hart en dochter op de heup keek ik om de hoek de woonkamer in: en ja hoor een pakket met daarop 'SWAP DELIVERY', geen afzender natuurlijk.... wel een leesbaar poststempel zie ik net bij nadere inspectie: Leeuwarden. Hmmmmmm, dat doet een hoop potentiele swapmaatjes afvallen.








In de doos zag ik dit:

Een mooie rond bol in werkelijk prachtige kleuren, helemaal waar ik van hou. En duidelijk voor mij, want mijn naam staat erop in letterkralen. Super gekozen maatje!! Verder een doos met chocolade truffels (dat zag chocojunk Gilles als eerste...), een patroon van Scarfy by Spillyjane Knits en een lieve kaart. Op de kaart een hint, maar ik ben er nog niet uit wat ik daaruit op kan maken, ga nog even denken.

Ik heb net even op de blog van Spillyjane gekeken en ik denk dat mijn maatje erg houdt van sokken breien, want de blog staat vol met de prachtigste sokken. Ook hele mooie wanten trouwens en natuurlijk Scarfy. Scarfy is een sjaal in een lace-achtig patroon, kan ik dat eens mooie gaan proberen! Zo gelijk maar eens opzoeken wat 'yo' betekend :-).





Lief maatje, heel hartelijk bedankt voor het prachtige pakket. Ik ga zo snel mogelijk beginnen, ik zie ook een interessant belletje uit de bol steken en nog meer pakjes. Ben zo benieuwd!!

Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.


Heleen








9 opmerkingen:

Judith zei

Hoi Heleen,

Joepie, alweer een bol aangekomen. Je bol ziet er goed uit. Mooie kleuren.

YO is yarn over.

Doeg,
Judith *Mmmm, chocoladetruffels :o)

Alice zei

Oh, prachtig weer zo'n doos! Heerlijk al de binnenrollende bollen. Ik weet al van wie deze vandaan komt en ik weet ook dat je dan niet teleurgesteld zal zijn!

Zinzia zei

Ik ga mijn pakket toch niet anoniem opsturen. Ik heb te weinig vertrouwen in de post...

En een ander adres nemen is redelijk onnozel, aangezien we maar met 2 Belgen zijn:)

Alice zei

Hoi Christel,

Wie van de Belgen reken jij dan niet mee? ;-) Ik kom aan drie. Op mijn pakket komen trouwens ook gewoon mijn adresgegevens, maar in mijn geval is het nog wat onzinniger om de anonimiteit op te houden natuurlijk, haha!

gnaptor zei

huh ik heb mn post gedelete? ok dan nog een keer: geweldig een pakket voor de vrije dagen, heb je lekker wat om te breien (of iets van die strekking :-)))


en lizet ik kom op: maia, katia, olga is alweer in nederland. wie is er nog meer??? 2 idd, nouja dan kunnen we nog raden

Myrthestiek zei

O wat een heerlijk pakket. Bij mij gaat ook een belletje rinkelen waar het vandaag kan komen ;o).
Heel veel plezier ermee.

Monique zei

inderdaad een hele mooie bol. ziet er erg goed en mooi uit.
en ik denk dat ik nu zeker weet waar mijn bol vandaan komt, mag ik het zeggen????????? of nog even wachten om de rest wat meer in spanning te houden.
nog voordat ik de bol kreeg had ik dat idee al, en het wordt steeds duidelijker.
ik ben nog steeds een hele blije magische bol breister.

Alice zei

Maia, Katia plus Christel is toch 3? Of heb ik nu last van Maths revising dementie (we zitten hier midden in de examens en tests voor de twee zonen).

Maar je hebt gelijk, de deelnemende Nederlanders spelen een thuiswedstrijd, het is niet eerlijk.:-) Nu maar hopen dat mijn swappakket straks een Belgisch poststempel draagt, dan hoef ik wat minder te gissen.

Een famke zei

Hmmm ben benieuwd naar de resultaten van de bol!Hoe het opbreidt dus, hoop dat je er veel plezier aan zult hebben...

Christien