zaterdag 17 mei 2008

eigenwijs....

he bolmaatje,

Ik ben eigenwijs. De patronen in het boek zijn super en ik ga ze ook zeker nog gebruiken, maar de wol kleurt zo mooi bij mijn haar dat ik iets voor me eiguh! wil :-) Er staan een paar patronen voor sjaals in, maar met de komende zomer draag ik die misschien ook niet vaak. Het is dus een verkapt compliment dat ik de geleverde patronen niet gebruik: je bol is zo mooi dat ik er gierig van wordt en geen baby trui van wil maken , grinnik.

Maar goed, nu ben ik aan het zoeken en heb de volgende gevonden

beaded cami , maar bij de ene staat dat ze 350 meter hebben gebruikt en de andere heeft 500 meter gebruikt. Ik wil niet halverwege denken: hmmm lukt niet.

top in weinrot, echt super mooi en volgens mij best haalbaar. mijn bolmaatje heeft me verwend met 2x ! 167 meter = 336 meter.

greenday dit lijkt me dus super uitpakken met de wol die ik heb. En volgens mij hoef ik niks aan de gauge te doen. Ook fijn voor de verandering! Ik denk dat deze wol heel mooi kabels maakt.

sunflower shell lijkt me ook wel wat, maar geen idee hoeveel meter erin gaat zitten

Heeft iemand anders nog suggesties?

tabitha

8 opmerkingen:

Monique zei

oh, de top in weinrot lijkt me geweldig!

Alice zei

Ik zou voor de Greenday gaan!

hexman zei

ik stem ook voor de top in weinrot ;-)

Anoniem zei

Je stelt me niet teleur, je doet eigenlijk precies wat ik al voorspelt had! Mooi! beter iets maken waar je echt iets aan hebt, dan om iemand 'tevreden' te stellen. De patronen in het boekje vond ik ook gewoon leuk om met je te delen, zoals die snood bijvoorbeeld. Zoiets ga je volgens mij nooit maken maar het is zo leuk om te zien!
Succes ermee en ik vind zowel weinrot als greenday erg mooi!

Blij trouwens dat je de kleur mooi vindt, want je schreef 'dan kan ik de kunst afkijken' maar ik ben denk ik de minst ervaren verfer hier! Dan heb je meteen ook weer een hint, hihi!

Jon zei

Ik zou zeggen: greenday, al zijn die andere ook wel erg mooi!

gnaptor zei

weinrot en greenday gaan gelijk op..... hmmm Weetje wat het stomme is, weinrot moet ik bestellen voor nog geen 2 euro. Nou prima. Maar dan moet je het met creditcard betalen en krijg je het per post, dus extra porto. zo suf. Waarom geen paypal en dan lekker downloaden?!
ik heb ze een email gestuurd met die vraag. Hopelijk heb ik het patroon dan eerder binnen

gnaptor zei

enne bolmaatje, blij dat je het niet erg vindt :-)

gnaptor zei

ben eruit. Het wordt top in Weinrot. Ik ga m morgen bestellen. En ik heb net beaded cami opgezet met wol die ik al heel lang had liggen, maar steeds niet gebruikte.