woensdag 7 mei 2008

Nu al verwend!



De kinderen liggen schoon in bed, dus nu voor mijn magische bolpakket gaan zitten. Ik mocht nu al cadeautjes uitpakken zonder ook maar een steek gebreid te hebben. Daar kwamen een heel mooi koffie kopje uit gevuld met rolletjes drop, een lekkere chocolade reep (die zal ik niet lang kunnen laten liggen) en mijn patroon idee. Een shrug voor peuter\kleutermeisje. Lijkt me heel leuk om te maken. Ben wel heel benieuwd  of Daantje mijn peuter meisje van 3 1/2 dit zal gaan dragen, Robin (dochter van 7) zou het heel graag hebben. Dus ik ga even kijken hoe het breit , en valt, en voor wie ik het ga maken, kan het patroon ook makkelijk vergroten. 
Nu eerst nog even een sok afbreien, dan mag ik eraan beginnen. 
In de bol zie ik ook al wat leuke dingen zitten, heb al zitten spieken.

3 opmerkingen:

Alice zei

Oh, wat een heerlijk begin! Je bent nu al goed verwend. Ik vind het een leuk patroon trouwens, eigenlijk wel wat voor mijn vierjarige meid.

Een famke zei

Tsjonge wat heerlijk, en wat een schattig patroon zeg!
Misschien kunnen we de patronen gaan bundelen en ergens plaatsen? Op de yahoogroup misschien. Lijkt me leuk om daar straks lekker tussen te gaan neuzen!

Veel plezier met breien!

Christien

Myrthestiek zei

Het is idd een patroon dat makkelijk per maat aangepast kan worden. Ben heel benieuwd hoe de wol gaat worden met het patroon.