donderdag 15 mei 2008

DE lollybol

Hehe, de kabel gevonden (tussen het uitpuffen van de sprint in de regen en het maken van een kweek van de ontlasting van een minimens door).
Hier is ie, DE lollybol! Op de foto van de onverstoorde doos zie je er maar 1, aan de andere kant van de 2 stokje in beeld zitten er nog 2. Allerlei ander spannends steekt er ook uit...ben zo nieuwsgierig maar ik mag nog niet. Eerst nog 5 patronen en 1 paar sokken afmaken, dan mag ik, denk ik.
In het oranje pak links stak een mooi rood windlicht dat er goed past op de paddestoelen op het dakterras. Misschien, als ik nou heeeeeeeeeeel lief ben de komende dagen dan mag de bol in het trapgat van het dak wonen zodat ik hele zonnige middagen lang op het dak kan breien.

9 opmerkingen:

Een famke zei

De wol ziet er heerlijk uit! Ik weet niet direct van wie het is maar er bekruipt me wel een gevoel!

Geweldig gevonden ook met die lollie. Moest in het begin zo nadenken over de cadeautje, maar als ik al die bollen voorbij zie komen dan vind ik dat iedereen geweldig creatief is geweest!

Christien

Olga zei

dat ziet er leuk uit!!

en wat een koele paddestoelen heb jij op je dakterras!

gnaptor zei

ooo wat is al die wol móói. enne al zijn alle bollen nu zo'n beetje binnen ik kan nog steeds niet verzinnen wie wie heeft en daar dus uit afleiden wie mijn bolmaatje is. Terwijl ik zelf de helft heb verstuurd ;-)))))

Judith zei

Hoi Tabitha,

Lekkere optimist ben jij :o) Volgens mij hebben nu 8 mensen hun bol en 6 nog niet.

Je zou van 5 bollen kúnnen weten wie de afzender is. De rest is nog onduidelijk (voor mij in ieder geval wel :o).

Doeg,
Judith, die net hoorde dat volgende week de postverdelers gaan staken. Ik hoop daarom stiekem dat mijn bol deze week nog binnenrolt....

gnaptor zei

oja, maar ik ben een mega chaos hoofd. zegt genoeg dat ik het idee heb dat alles binnen is...... zucht. heel tegenstrijdig ik ben nl wel een controlfreak. kan iemand me dat uitleggen :-)

heleen zei

Super bol zeg, inderdaad om op te eten door de lollies, maar ook vanwege de kleuren. En wat een leuk idee die paddestoelen!

Monique zei

Mooie vrolijke kleurtjes, Yvon, Het is inderdaad een echte lolliebol. Nu maar hopen dat het weer een beetje meezit, ziet er de komende dagen niet zo best uit. Maar goed je moet toch eerst de rest nog afmaken, voordat je kan beginnen. Er wonen zeker veel kaboutertjes met zoveel leuke mooie paddestoelen op je dak. Mijn dochtertje zingt altijd ; op een rode pannestoel, rood met witte stippen'. Succes met je bol

Alice zei

Een regenboog! Prachtig en kleurig.

Enne, hoezo gaan de postverdelers staken? Ik hoop dat het niet te lang gaat duren. Ik ben in afwachting van het voorstel voor de nieuwe hypotheek, dat gaat vandaag hierheen gestuurd worden en de papieren dienen ondertekend terug te zijn bij de NLse bank aan het einde van volgende week... Hoezo, staken... :-(

Judith zei

Hoi Lizet,

Het rommelt al langer in TNT-land, maar aankomende week zijn de verdeelcentra aan de beurt.

Hier meer info:
http://powertothepostwerkers.nl/index.php/pages/home/staking_tnt_post_den_haag_middernacht_23_april/

Wordt knippen en plakken met de link, gok ik. Je kunt ook even googlen op tnt staking.

Doeg,
Judith, die de pakjesmeneer onze straat wel in kan kíjken :o)