woensdag 21 mei 2008

Moet lachen om mezelf...

Zojuist draaide de witte bestelauto van de lokale pakkettenbezorgdienst hier de oprit op. Ik spat naar buiten en loop hem tegemoet. Jan de pakjesman stapt uit, loopt naar de achterkant van de auto en haalt er 3 (!) dingen uit. 2 Dozen, 1 zak. Ik kus hem nog net niet, maar zet met een big smile mijn handtekening op zijn lijst voor 1 van de dozen. Het kan niet anders, hier móet mijn magische bol bij zitten. Ik huppelloop naar binnen, bekijk de buit eens goed en zie dan dat er geen anonieme en/of geheimzinnige doos bij zit. Kortom: mijn magische bol is nog steeds onderweg.... :o)))

Goed, ik ga de boel eens even uitpakken en me vermaken met dát wat ik wel heb (o.a. verschillende fibres om te spinnen, mijn gewonnen verfjes én wat nieuwe zomerkleren).

Ik heb vandaag (mijn afgezegde dag Leeuwarden) nuttig besteed en heb mijn hobbykamer opgeruimd. Heeft zo'n onverwachte vrije dag toch iets opgebracht.

Morgen ga ik een dagje textielen. Mijn moeder en een vriendin van haar gaan elk jaar een dagje op stap (ze noemen dat schoolreisje :o) en dit jaar ga ik lekker mee. En mijn vader ook, maar die gaat ongetwijfeld zijn eigen gang morgen, is niet zo'n textielman. We hebben een bezoekje aan Hawar (www.hawar.nl) op het programma staan en een weefmuseum/strovlecht-tentoonstelling. Ik ben niet zo heel erg into weven en/of strovlechten en misschien lok ik mijn vader mee naar een kringloopwinkel in de buurt (ik heb al wat adressen opgeschreven). Vinden we allebei leuker dan weefsels bekijken :o)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo anoniem is de doos ook niet ;)
Het adres van mijn ouders staat erop, maar het ziet er niet anoniem uit in ieder geval.
Je gaat ze nu toch niet lastigvallen, zeker? ;)

anoniem X

Een famke zei

Houd moed!

Christien

Monique zei

ze zeggen wel eens ; wie het laatst lacht, lacht het best! Dus !........ Wie weet!

Olga zei

Volhouden Christien, het komt vast goed! Misschien chocolaatjes neerleggen voor de postbode?

Alice zei

Veel plezier morgen!

Dan wordt vast je pakket afgeleverd. ;-)

Anoniem zei

en? en? en?

anoniem X