donderdag 22 mei 2008

Een prachtig einde..

Gisteravond mijn bol mee naar bed genomen om in alle rust het laatste stuk te breien. Het pakket waar ik nog niet aan mocht komen nam ik overal mee naar toe maar ik moest toch echt tot het einde wachten om het open te maken....Nu kon ik niet meer wachten en was vastberaden om alles open te maken.
En het is echt ongelovelijk hoe ik verwend ben:
En niet alleen ik maar ook de kinderen. De handpoppen en de boekjes zijn voor hen. Dan de chocolade, ja die wordt opgegeten as we speak, handige stekenmarkeerders, lieve bruidspaargelukspoppetjes, en dan de grote verassing......de boobiebag! Is hij niet geweldig (tietentas klinkt trouwens ook wel hihi, maar boobiebag is leuker) Met daarin wol om te spinnen in prachtige kleuren met,jawel, een opdracht. De wol op te spinnen...Tabitha spint een soortgelijk deel en dan sturen we het naar elkaar op. Wat een leuk idee! Al moet je nog even wachten hoor, zal nog wel even duren voor ik het onder de knie heb, dus heb nog even geduld met me!

Lieve Tabitha, superbedankt voor al het moois dat ik van je heb gekregen, dankzij jou heb ik ontzettend van deze swap genoten!

Christien

Ps Foto's van Sterre in shrug volgen natuurlijk nog....
En er zat ook heerlijke koffie  bij maar die is al in gebruik...

6 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Christien, Jij bent inderdaad ook verwend, en hebt ook een erg mooi resultaat geboekt, vind je het ook niet jammer dat het nu ver over is , op alle mooie foto's die nog gaan komen na?

Monique zei

en wat een leuk idee, gesponnen wol uitwisselen, ben benieuwd naar het resultaat.

Een famke zei

nou inderdaad, wij zouden al voor een tweede ronde kunnen haha....
Nou we kunnen inderdaad nog even meegenieten van de rest! Maar ik vind het zeker voor herhaling vatbaar!

Christien

maia zei

Mooi en snel zijn jullie zeg!
Ik ben al benieuwd naar het spinsel.
Ik moet nog beginnen met opzetten.

Alice zei

De shrug ziet er mooi uit. Toch leuk dat de swap blijkbaar nog niet helemaal afgelopen is wat jou en Tabitha betreft, wol uitwisselen is leuk idee!
Grappig om die boobiebag nu eens in haar (?) geheel te zien. ;-)

Judith zei

Die BoobieBag, ik vind hem geniaal. Heb je die wol ook zelfgesponnen en -geverfd, Tabitha?

Doeg,
Judith, die naar bed zou moeten gaan. Ik ben gaar en total loss. Te moe om op te staan... en daarom blijf ik hangen achter de laptop ;o)