zaterdag 17 mei 2008

Voor mij, voor mij!

Vanaf vandaag ben ik in het trotse bezit van een prachtige Magische Bol. En niet alleen dat, de bol werd vergezeld van heel veel meer mooie en lekkere dingen. Bij deze een fotoreportage


Het is weer zover. Het derde pakket vanuit Nederland in korte tijd dat gecontroleerd is. De pakketten vanuit Amerika, Noorwegen en India die hier binnen rolden tijdens de afgelopen weken zijn niet onderzocht. Dus staat Nederland op de 'red alert' lijst?


De box van Pandora geopend. Veelbelovend!


Ik heb te maken met een slimme maat. Een die vooral weet hoe het gaat met kinderen. In de doos een tasje voor Dorrit.


En in het tasje een zakje snoep! Dus terwijl de dochter zich daar even zoet mee hield (tot op een bepaalde hoogte dan, haha), kon ik in in alle rust de rest van de doos uitpakken.


In het echt zijn ze nog veel mooier! Deze maat heeft haar huiswerk gedaan, ze weet precies wat ik leuk vind!


Een ANWB wandelrouteboek in Noord Brabant. Leuk, zal zeker te pas komen. En een prachtige kaart.


Pure verwennerij dit. Palermo koffiebonen van Simon Levelt; Weleda Wilde Rozen verwendouche en Green&Black's chocolade.

Oh ja, er is ook nog een Magische Bal. En patronen.

Ik ben helemaal weg van deze kleuren. Dit is BFL, geverfd met indigo, Kool Aid Grape en Black Cherry. De streng ernaast is geverfd met indigo, ook BFL. Prachtig, echt heel mooi!


En hier dan de patronen: Ribbed Lace Bolero, helemaal voor mij uitgezocht. En ik ga deze inderdaad breien, lijkt me leuk om te doen.
Het tweede patroontje is Little Girl's Knitted Dress.

MBM, heel hartelijk bedankt, je hebt me tot in de grond verwend, ik ben helemaal blij. Oh, wat betreft de identiteit, voor mij een weet, voor jullie misschien nog de vraag? :-)

3 opmerkingen:

Monique zei

Wat een heerlijke verwendoos, en ook hele mooie wol
Is dit je doos Yvon?.......
Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken lizet, het jurkje lijkt me heel leuk, maar dat vestje is ook geweldig.

Judith zei

En er zitten ook nog kadootje ín de bol? Bofkont :o)

Doeg,
Judith, die dapper blijft wachten. De post vandaag bracht wederom niets interessants op Magische Bollen-gebied, helaas. Boehoehoe, waahaar blijhijft mijhijn boholletje nouhou?? Ik heb geen berichtje gehad dat de bol is vertraagd, dus ik wacht maar weer rustig af. Ooit zal ie toch wel komen ;o)

Anoniem zei

mooi en vol pakket zeg!
hier ook nog geen bol gezien wij krijgen geen post op zaterdag, dus pas maandag mag ik weer ongeduldig zijn, haha.