vrijdag 9 mei 2008

Mijn bol is er, mijn bol is er, mijn bol is er, mijn bol is er, mijn bol is er, mijn bol is er, (stel je hierbij een vrolijk huppelde 30er voor)

Bij thuiskomst van mijn 2e tentamen vond ik (naast zoonlief en de oppas) een vrolijk gekleurd pakket. Ik verwachte allerlei pakketjes maar nog niet mijn bol. Maar het is wél de bol!
Nog niet nagedacht de afzender maar er zijn wel veel hints.

-de wol komt van SOZ....hmmm dat kan ik dus nazoeken in theorie ;-)
-de maakster geeft aan voor het eerst mee te doen (schrap de helft van de deelnemers)
-de maakster geeft aan voor het eerst wol te verven (schrap ¾) en heeft absoluut talent!!! De bol is prachtig helder en vol regenboogkleurig en mooi jongensachtig (had ik om gevraagd). Ik ben onder de indruk!
- de maakster heeft een printer met oppe-kleurtjes ;-) Het bijgevoegde patroon van knitty (an american in china- sokken) heeft daardoor hele leuke speelse kleurtjes gekregen, veel leuker dan het origineel zie ik net.

Er is een los pakje bij dt ik al mag openmaken. Het heeft te maken met het lekkere weer en ons dakterras begrijp ik. Hmmmm, eens zien hoor.

De bol zelf ziet er, letterlijk, om op te vreten uit. Er steken een aantal enorme regenbooglollies uit en is ondank die lollies nog bijzonder handzaam. Misschien past ie wel in mijn sok-project zak en kan hij op de naalden meteen na het huidige paar. Ik denk dat ik het Knitty-patroon ga gebruiken maar verklein voor maat 30 en maat 24 zodat beide minimannen een paar mooie sokken krijgen voor in hun crocs.

Ohja, het tentamen gin best goed. Uit 200 vragen scoor ik +49 (73 goed, 24 fout) ....dan weten jullie nog niks maar tis best ok voor een eerstejaars.

5 opmerkingen:

Een famke zei

Klinkt allemaal prachtig.....maar......foto's en dan kunnen we meegnieten van al dat moois!

Christien

- zei

fotos zodra ik het fotodraadje gevonden heb en daarvoor moet ik het zonnetje uit en daar heb ik nog even geen zin in.

gnaptor zei

leuk leuk leuk! weer een bol. Ik merk dat ik nu als de voordeurbel gaat ietsje sneller al loop :-) Het zijn telkens vriendjes van mink en fae, maar dat mag de pret niet drukken ;-)

Alice zei

Ha, weer een aangekomen! Het geheel klinkt indrukwekkend, ik ben ook benieuwd naar de lollybal, klinkt heel origineel!

Monique zei

Ha, leuk Yvon, ik ben ook heel benieuwd, foto,s.........ja.
vanavond ga ik ook nog een foto plaatsen van mijn vorderingen. Jaaaaa, jongens ik wil niet vervelend zijn hoor, maar ik ben al aan het breien van mijn magische bol en heb ook al wat verrassingen vrij gebreid.