donderdag 29 mei 2008

Knappe draaister

Nou mijn bolmaat kan er wat van, het boldraaien bedoel ik. In het begin wilde het al niet zo met afwikkelen, vielen steeds lussen garen van de uitsteeksels en moest ik regelmatig wat ontknopen. Nu werd het helemaal fraai. Mijn werk draad zat vast en wat bleek, er was ander draad over heen gewikkeld en veel ook. Hoe dat nou toch inelkaar stak, ik kon het niet ontdekken en er restte mij 2 keuzes, de draad breken, maar ik had geen begin draad elders, dus eigenlijk geen optie. Of de flinke hoeveelheid die er overheen zat, er afschuiven. Tja, dat raakte dus nogal in de war:


Gelukkig is het inmiddels weer ontward en kan ik weer verder, nu aan de hiel. Nog steeds geen tweede pakje eruit weten te vissen, er schemert wel al heel lang iets kraligs doorheen:-)

3 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Aj dat is inderdaad erg knap voor elkaar gekregen. Gelukkig is het goed afgelopen en kun je nu weer verder :).

maia zei

Gelukkig heb je het al ontwart, niet zo simpel als er een breiwerk aanhangt. Wel mooie kleurtjes!

Monique zei

Je breiwerk ziet er in ieder geval heel mooi uit, en knap dat je het toch nog uit elkaar hebt gekregen hoor!