dinsdag 13 maart 2012

Een schat gevonden

Er is een pakje gekomen voor Annette, zei mijn oudste grijnzend. Hij had al door wat er in zou zitten.

Nu moest ik eerst nog de was afhalen, een luier verschonen, een schat zoeken en assisteren bij het schrijven van mailtjes naar vriendjes. Maar toen ging de doos dan ook open!

Bovenop chocolade paashazen; 4 zijn al verdwenen...........

Verder:  Een bol handgesponnen alpaca met diverse wolligheden en twee patronen.

Ik begin straks aan de one skein, a stole...........

Het eerste cadeautje kon al worden uitgepakt want het nummertje zat helemaal aan het uiteinde van de draad.
En kijk eens wat daaruit kwam:

Een pakket leesvoer dat op gejuich onthaald werd.

Maatje, een heel dikke merci! Het ziet er geweldig uit.
En wat een zwaar pakket, het maakt me nieuwsgierig. Na het voorlezen van de Suske en Wiske (een stukje) aan Silas en Mees ga ik lekker breien.

Wat een astronomisch bedrag aan porto moest er op, zeg! Ik voel me toch wel bezwaard.

6 opmerkingen:

Maia zei

Hmm, paashazen!
Zo'n strippakket valt hier ook in de smaak ;-) en alpaca! Benieuwd wat er nog uit je doos komt vallen. De postkosten zijn in die paar jaar swappen ongeveer verdubbeld, denk ik :-((

Monique zei

Mooie wol!
Ben heel erg benieuwd hoe de "stole" gaat worden.
Ik denk dat ik weet van wie het pakket komt.

heleen zei

wow, mooi zeg! Heb je nog een close-up van de wol?
Ik voel me ook altijd bezwaard over de portokosten hierheen, die zijn altijd hoog....

Een famke zei

Geweldig! die stripboeken, wat een goed idee! Mooie wol ook weer...

Myrthestiek zei

Echt een schatkist/-doos gevonden bij jullie.

Ook weer heel prachtig.....

Alice zei

Leuk zeg, dat strippakket! Tja, dergelijke hazen zijn hier ook nooit een lang leven beschoren...