donderdag 15 mei 2008

Jippieeeeeee!!!

Binnen!! De kinderen waren net zo nieuwsgierig als ik geloof ik, dat maakte het uitpakken en fotograferen nog lastig:

Het lukt me maar niet met Blogger de foto's en tekst in de juiste volgorde en netjes te plaatsen, het staat dus totaal niet zoals ik bedoeld heb....


Deze hebben jullie eerder gezien. Mijn bolmaat heeft zich aan mij al bekend gemaakt door de afzender te vermelden, maar weten jullie het ook??


Hier wordt lekker gegrabbeld, Boris vist er een heerlijk lavendel zeepje uit. Dat komt goed uit, de zeep boven was net op:-)


De inhoud van het hele pakket, Dido vond vooral de theezakjes helemaal geweldig in het doosje en kon er niet afblijven. Het patroon lijkt me erg leuk en ik denk dat ik dat ook zal gebruiken. Hier nog de bol van dichtbij.
De kleuren zijn prachtig en er steken al wat dingen uit die ik meen te herkennen:-)

9 opmerkingen:

hexman zei

mooie bol!
ik begin stilletjesaan ook op de postbode te loeren ;-)
maar ook wel een beetje aan het stressen of mijn verfsel in de smaak gaat vallen :-/
nooit gedacht dat het hele swapgebeuren me zo zou bezighouden!

Judith zei

Hoi Iris,

Heeee, deze doos heb ik eerder gezien ;o)

Spannende kleurencombi heeft je bol. Veel plezier met het onthullen van de inhoud.

Doeg,
Judith, die de pakjesmeneer vandaag eigenlijk wel had verwacht, niet om de MB te brengen, maar iets anders waar ik op zit te wachten. Maar helaas, alleen wat gewone post (totaal oninteressant).

Jon zei

Dat ziet er mooi uit! Leuk he, dat de kids ook zo meeleven!

Anoniem zei

Staken daar twee zeepjes in? Ik mis er precies eentje?

Een famke zei

De kleuren van de wol heb ik geloof ik ook eerder gezien, dus ik denk ook te weten waar dit vandaan komt....

Ps Judith, kan mijn mail ff niet checken (sta ingelogd op het werk ....hoezo verslaafd....dus ALS je hebt teruggemaild lees ik dat morgen....

Oooh en Tabitha, ik was nog even gaan kijken naar het patroon, maar kom er direct al niet uit....zou je anders wel prive gemaild hebben maar dar lukt dus niet en vanavond is mijn breikransje dus gok het erop...

Er staat dat ik 31 steken moet opzetten. Dan staat er onder het telpatroon 'panel of 25 stitches. maar ook nog dat je 3 steken langs de boord moet hebben .Maar gister heb ik gewoon geprobeerd een begin te maken maar als ik dan begin met 31 steken dan heb ik al snel te weinig op de naald staan. Bovendien als ik de hokjes tel zijn het er 33, maar dat komt ook niet overeen met het aantal steken. hmmm ben helemaal in de war. De steken begrijp ik wel allemaal overigens....
Nou een beetje een onsamenhangend verhaal, als je het niet meer leest is er misschien een andere ervaren breister in mijn breikransje die het weet!

Christien

Iris zei

Ja, 2 zeepjes idd. Bijna 1 over het hoofd gezien... Het ging allemaal zo snel met de kids erbij. Gelukkig, want dit zeepje lijkt me heerlijk voor Dido!
En het patroon, was ik nog vergeten te zeggen:
Bleeding Heart Lace Socks van www.Evelyn Clark Designs.com

Een famke zei

Ha ha dat geheime bolmaatje klinkt een beetje belgisch....

Monique zei

Ook weer van die mooie kleurtjes, leuk hoor! Ja inderdaad, die doos heb ik ook eerder gezien. spannend hoor. zeker voor diegene die nu nog op een bol wachten.

Alice zei

Oh ja, weer zo'n mooie bol! En we zijn nu over de helft! Ik ben helemaal weg van alle patronen die mee worden gestuurd, petje af aan iedereen om die te vinden!