vrijdag 23 mei 2008

Het is er, het is er......

Helemaal happy, kan ik melden dat mijn magische bol binnen is. HOERA! Een fantastisch pakket met verwennerij voor iedereen

Een prachtige bol wol. De kleuren zijn in het echt natuurlijk veel mooier, maar zoveel moois kan mijn camera gewoon niet aan ;o). Er piepen al twee kadootjes uit.


Een dikke doos met chocolade. Gelukkig maak ik me niet te druk om de kilo's die er nog aan zitten na de zwangerschap -LOL- dus genieten zullen we er zeker van.

Een prachtige bloemen-fluit voor Fleur. Ze is er zo gek mee, dat ik haar er niet mee op de foto krijg. Ze houdt het te stevig vast en dan is het niet meer te zien.

Voor Myrthe zat er een hele lieve tol bij. Een muis die zeker mag blijven.


Een allerliefste luier voor Jasper, zo heerlijk zacht. Is het label de onthulling van het mysterie of wordt me hier een loer gedraaid ;o). We zullen het zien...


Een schitterende plantensteker; hoe wist je toch dat we hier zo gek zijn op vlinders. Inmiddels heeft hij al een zonnig plekje op de vensterbank veroverd.


Verder zat er nog een prachtig pakket met angora-geit wol om te spinnen bij. Oei, nu wordt de keuze van eerst het proberen te spinnen of toch gelijk gaan breien wel heel erg moeilijk *grinnik*.

De patronen die ik erbij kreeg zijn:
Quickie Baby Sweater
en
Miss Fancy Pants

Ga ik voor snel (en lekker alle kado's ontrafelen) of ga ik voor de uitdaging...... keuzes, keuzes, keuzes. Ik weet het gewoon nog niet. Moeilijk hoor.

Het pakket is nu alweer helemaal top.... deze swap kan al helemaal niet meer stuk voor mij. Dank je wel lief maatje!!!!!

8 opmerkingen:

Monique zei

Ziet er goed uit Tessa,mooie wol en die wolbroek is inderdaad een uitdaging, ook erg mooi. Ik heb geprobeerd te lezen wat er op de label staat van de luier, kan het niet lezen, jammer genoeg. Maar het ziet er allemaal leuk uit.

Judith zei

Oh, wat fijn, je hebt je bol!
Spinnen of breien, breien of spinnen, that's the question :o)

Doeg,
Judith, die haar vermoedens bevestigd zag in Tessa's berichtje :o)

Een famke zei

Prachtig pakket, daar weet je vast wel raad mee!
Geniet er maar lekker van!

Christien

Alice zei

Wat een geweldig pakket weer! Mooie luier. Hier is de naam op het label ook niet zichtbaar, maar ik weet lekker toch wat er op zal staan. :-)

Alice zei

Judith, ik weet heel goed hoe dat wachten op een pakket aanvoelt, zeker sinds de laatste UK swap (9 weken na de streefdatum...).

In ieder geval is het zeker onderweg. Vandaag kreeg ik trouwens een pakket vanuit NL in huis, iets meer dan een week geleden met priority verstuurd, dat was blijven hangen bij TNT, omdat de frankering
'gecontroleerd' moest worden... (die trouwens perfect klopte. Vast een stakingsactie)

Anoniem zei

Judith, het is maandag in de voormiddag opgestuurd, dus het is wel al even onderweg nu... :-/
En inderdaad, sorry, een paar dagen later, maar Lizet was op de hoogte en die had heel zeker serieus achter mijn veren gezeten als ik het veel later ging opsturen ;)
Maar mijn redenen zijn gegrond (hoop ik) en het is al wel 4,5 dagen onderweg nu ;)

X

Judith zei

Hoi Maatje,

Oh, de bol is maandag gepost, dat verandert de zaak. Ik ging er vanuit dat hij al meer dan een week onderweg was, dat vond ik wel een tikje zorgelijk.

Ik ga gewoon weer in de (af)wachtstand ;o)

Doeg,
Judith, die zich gelukkig nooit verveeld en nu met wat kadootjes bezig is. En aan het spinnen is met zelfgeverfde wol. En hoognodig weer eens moet/wil bloggen. Plus: de afgelopen dagen heeft mijn hobbykamer zich ontwikkeld tot een enorm wol-walhalla en het is beslist geen straf om daar weer wat orde in proberen te krijgen :o)

Judith zei

Oooooh, verveelt met een d geschreven, schande :o)

Doeg,
Judith *taalpietlut*