zaterdag 10 mei 2008

Geveld!

Ik kan mij niet voorstellen dat ik al zo'n erge buikgriep/maag-darm-infectie/geen-idee-wat-ik-had-eigenlijk heb gehad ooit...
Maar het onding heeft mij wel enkele dagen beziggehouden. Dubbelgeplooid van de pijn in bed liggen na het drinken van een stomme slok water is echt geen pretje! 2 dagen niet eten en drinken maakt van een mens een slappe vod die niet eens in staat is een beetje te breien. Mijn armspieren waren waardeloos.
Neem daarbij een man die een fiets-accident heeft gehad en met gekneusde ribben probeert rond te kreffelen, 2 dochters die de waterpokken hebben waarvan de jongste er totaal geen last van heeft en de oudste met zichzelf geen blijf weet van de koorts en de last (ze heeft die ambetante dingen nu al voor de 3e keer, als ze nu nog geen antistoffen aangemaakt heeft, weet ik het ook niet meer) en een klein ietsiepietsie dingetje dat niet weet waar kruipen van de warmte.

Ik sta dus hopeloos achter op schema momenteel.
Morgen en de rest van de week nog een beetje bijwerken, maar ik vrees dat ik een aantal koop-kadootjes in mijn bol ga moeten bijsteken nu. Veel ideeën, maar niet meer genoeg tijd om het nu nog allemaal te verwezenlijken. Vooral niet met dat oudste ziekje en het huishoudelijke werk dat ik nu even alleen op mezelf moet nemen omdat manlief niet uit de voeten kan.
Gelukkig dat er al een aantal dingen gemaakt waren.
Maatje, het spijt mij, een half-waardeloze bol komt je richting uit, maar ik ben er zeker van dat het toch niet helemaal tegenslagend zal zijn ;-)
En och, een stuk chocolade extra zal alles wel goedmaken, zeker? *grijns*

9 opmerkingen:

Een famke zei

Och maak je niet druk over je bol, eerst maar allemaal opknappen. Het enige nadelige is dat we weten dat de verstuurde bollen dus niet van jou zijn en dat de komende bollen dus ook niet van jou zijn hihi
Nou kunnen we een beetje gaan puzzelen!

Beterschap voor je meiden en jezelf en je man!

Christien

gnaptor zei

och meid, doe rustig aan! je bent ook nog maar net uit je (niet in België bestaande) kraambed, dus ga geen toeren uithalen voor een bol wol!!! En ik geloof direct dat het tóch prachtig zal zijn.

heel veel sterkte voor die arme kindjes van je. en natuurlijk voor jou en manlief!

tabitha

Judith zei

Hoi Katia,

Doe rustig aan hoor. Jullie gezondheid is nu even het belangrijkst. Geen stress om je bol.

Doeg,
Judith, die zich ineens realiseert dat de 'streefdatum' voor het versturen van de bollen nu wel heel dichtbij komt. Spannend!

Myrthestiek zei

Neem je tijd en je rust. Die bol komt vast wel goed. Anders kun je altijd nog kadootjes nasturen als je dat prettiger vindt.

Veel beterschap voor jullie allemaal.

Alice zei

Joh, die bol doe je pas lekker als je je weer goed genoeg voelt.
Veel beterschap voor jullie allemaal!

Tucana's Dream zei

Ik ben zelf gelukkig alweer beter. Zelf de slapheid begint te verdwijnen, oef!
Maar dat maakt de achterstand niet veel uit ;-)
Vandaag eerst maar eens onze zieke jarige vieren... :D

Haha kraambed! Duurt dat bij jullie dan zo lang? De eerste week heb ik platte rust genomen, dan nog een weekje rustig aangedaan, maar daarna was dat toch wel gedaan.
Het gevaarlijke aan een goede bevalling en eerste dagen ;-) je bent rapper terug op de been.

Een famke zei

Officieel ben je in Nederland 5/6 weken kraamvrouw, maar ja dat betekent natuurlijk niet dat je in die tijd niets doet.

Christien

Olga zei

beterschap voor jullie allemaal!

heleen zei

Gelukkig ben jij weer beter, maar beterschap voor de rest van je gezin en vooral voor die arme jarige. gefeliciteerd!