zaterdag 25 februari 2012

 Het pakket kwam gister al aan, maar had een vreselijk drukke dag en was bang als ik de doos in zou duiken ik me er niet meer los van kon maken. Het is prachtige wol! Maar liefst 200 gram BFL en in een prachtige kleurencombinatie die ik zelf nog nooit heb gebruikt. Erg spannend wat het gaat doen... Nu is het bedoeld voor de baby, want daar wilde ik ook graag voor breien...Maar nu wil het dus dat Sterre het zoooo mooi vindt. En meestal als ik iets voor Sterre spontaan maak wil ze het niet aan, maar als ze een stof of wol erg mooi vind vaak weer wel..dus heb haar flink aan de tand gevoeld, ze moet het wel gaan dragen...het wordt een jurkje. Een simpel tunneltje dat van onder wijd uitloopt met bandjes over de schouders. Ik denk dat dat net moet lukken!
 Voor iedereen zat er iets bij! Sterre kreeg een prikblok met mandala's. Toevallig vindt ze mandala's al erg leuk en prikken ook dus de eerste is al uitgeprikt en het pakket moest mee want ze gingen een dagje met Olav naar familie.
 Merijn reageerde; oooh maar dit is wel leuk hoor!! En veel stickers dus altijd goed...
En voor de baby mocht dit pakje vast opengemaakt. is het niet schattig! Ik vind het zooo lief zo'n klein luiertje! Heb  zoveel zin ook weer in katoen luieren( met dank aan alle luiers die mijn kant opgekomen zijn)
Er zitten nog heel veel onuitgepakte cadeautjes in de doos. En hoewel ik eigenlijk altijd pas begin als mijn eigen doos de deur uit is...voel me vandaag zo brak dat ik toch weinig anders kan doen dan op de bank hangen, en wat is dan heerlijker met een fijn breiwerk....
Lief maatje, ik weet al wie je bent, als de anderen goed kijken weten ze het ook! Ik verklap het niet. Je wordt onwijs bedankt voor de mooie spullen, ik heb er nu al veel plezier van, ik laat gauw wat resultaten zien!
Liefs

5 opmerkingen:

Madame Mouton zei

Mooi kleurtje, Sterre heeft groot gelijk dat ze enthousiast is. Lekker genieten van je doos; dat wordt breien in het kraambed ;)

Ik denk ook te weten wie jouw maatje is.............

Monique zei

Mooie wol hoor, erg vrolijke kleurtjes, geen wonder dat Sterre hier blij van wordt.
En dat luiertje, wat schattig!
Ik weet het nog niet wie jouw maatje is , maar het is ook al laat om nog scherpte zijn, misschien komt dat morgen.

Myrthestiek zei

Prachtige kleuren en al lieve kadootjes. Ik weet idd wie jouw maatje is :o).

Geniet maar lekker van de bol!

Alice zei

Tja, meiden... ik heb er ook zoeen hier in huis en weet dus alles van dergelijke 'nukken.' :-)
Vervelend dat je je ziek voelt, ik hoop dat het bank hangen helpt.

Maia zei

Wat lijkt Sterre op haar mama nu!
Mooie kleuren, ik denk ook te zien wie dit geverfd heeft :-)