zaterdag 17 maart 2012

Magische bol gearriveerd!

Yes, hier is hij ook aangekomen. En het grappige, het eerste wat ik dacht toen ik de doos openmaakte, "wat een saai wolletje"! En ik moest gelijk aan Tabitha haar opmerking denken. Je moet out of thé box denken. Gelijk kwam de volgende gedachte bij mij op. Ik wil heel graag "Tara" gaan breien, de SKA March 2012 Mystery Sock van Janneke Maat. En dan komen ze het mooiste uit in een effen wolletje, aangezien ik eigenlijk zelf nooit effen sokkenwolletje koop ben ik hier dus super blij mee, ik denk dat het een geweldige sok gaat worden.





Verder mocht ik al een mooie mok uitpakken met een heerlijke mokwarmer ! ideaal voor mij, want ik vergeet namelijk altijd mijn thee of koffie op te drinken en kom er vaak achter als hij al koud is.
Ook zat er nog een heerlijke thee bij.


Al vast erg bedankt maatje, en weet je wat Rik als eerste zei toen hij de magische bol zag, oh mama ga je sokken voor mij breien! En hij zat gelijk te voelen aan al die pakjes die in de bol verstopt zaten. Ik moest maar gelijk beginnen volgens hem!

3 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Dat worden vast prachtige "out of the box"-sokken ;D.

Heerlijk dat ook jij nu van je bol kunt gaan genieten.

Alice zei

Goed om te lezen dat nu ook de laatste bol op plaats van bestemming is.

De mok plus warmer zien er alvast uit als een veelbelovend begin, leuk ook. Succes met de sokken!

Anoniem zei

Fijn dat ik deze blog weer heb gevonden en leuk om te lezen dat alle bollen uitgedeeld zijn, hoop dat ik de tijd kan vinden om regelmatig op deze blog te kijken.

Liefs
Mineke