vrijdag 9 mei 2008

Dochter wordt al bozer.....

Bij het naderen van het einde en ik alles nog eens bij elkaar gezocht heb, de laatste hand aan het laatste zelfmaakkadootje heb gelegd, wordt dochter Tara (bijna 9) steeds bozer... Ga je dat ook geven aan die stomme mevrouw? En: die wilde ik hebben, dat vond ik de mooiste, ze mag die niet enz... Zoals altijd, er mag niks weg. Wel een goed teken ergens, er is tenminste iemand die het mooi vindt:-)
Ook zij beseft niet dat er straks vast hier ook een pracht pakket staat (maar dat is dan allemaal voor jou, antwoordde ze toen ik zoiets een keer zei...)
Ik denk dat ik morgen kan gaan wikkelen en inderdaad, gewoon met de bol die niet de kleuren van mijn maatje zijn, ook ik waag het er op. Ze mag echt altijd ruilen, zal Tara leuk vinden:-)) Dus wees ajb eerlijk, smaken verschillen nou eenmaal (ik vind 'm zelf ook heel goed gelukt).

2 opmerkingen:

Alice zei

Oh, leuk, zo'n jaloerse dochter. Die van mij kan er soms ook wat van. De uitdrukking 'stomme mevrouw' gebruikt ze (nog) niet, maar ze weet wel te vertellen dat de ontvanger 'does not like it at all and I like it so much!' En ook dat ze het niet nodig hebben en dergelijke. In het pakket voor mijn swapmaat zit iets dat ik uiteindelijk in drievoud moest kopen (een voor het kind van mijn MBM (ja, ik heb een maat met een kind), een voor een ander kind en een voor de boze dochter hier) anders mocht ik het niet eens weg sturen.

Monique zei

Geweldig he, die dochters, die van mij is ook zo.
en zit nu ook weer fanatiek aan haar sjaaltje te breien. Mam, ik heb nu weer 12 steken in plaats van 10, help!!
Niet echt nu, ze slaapt al hoor, maar vandaag bedoel ik dan. Ga ook slapen! wel te rusten.