zaterdag 24 mei 2008

Over de helft, maar wat rustiger aan nu...

... want ik heb hier een klein meisje van 7 weken die haar eerste oorontsteking en virale keelinfectie heeft en echt zielig doet nu. Wat zou je willen? De tranen stonden me in de ogen vandaag bij de pediater. Moet dat nou echt?
Ze is gelukkig haar prachtige lach nog niet kwijt... ze is er nog vrij vrolijk onder, moet ik zeggen. Zo'n flinke meid!

Hoe dan ook, de bol ligt even aan kant en wordt maar in stukken opgebreid nu.
Bambi de waterpokken, Monchichi ziek... ze verdienen mijn aandacht maar al te hard nu.
Foto's worden dus uitgesteld tot alles uitgepakt is...
Ik ben benieuwd wat er nog uit komt rollen :D
Na chocolade, een paar slofjes/booties voor monchichi, stekenmarkeerders, thee, een lieveheersbeestjes-lintmeter, citroenzeep (juist toch he?) en bloemzaadjes kan ik amper geloven dat er nog een heleboel ingepakt zit... maar toch, ik zie nog vanalles zitten!!!
Het vestje is volledig af en ik ben aan een wolwikkel begonnen nu.
Zalig die bol! Ik heb er al veel plezier van gehad!

11 opmerkingen:

Monique zei

Tjee, dat is niet mis, heel veel sterkte met de zieke, en die bol kan dan wel wachten . Foto's ook, wij wachten ook wel hoor. Zorg eerst maar heel goed voor je kindjes.

Anoniem zei

Hier ook een virus in huis. Finn al hersteld, Viggo erg ziek geweest en nog een nasleep met vooral hoesten en nu ook de papa en in mindere mate ikzelf. Verzorg jullie maar goed, dat proberen wij ook te doen.

Een famke zei

Tsjonge! Wat vreselijk zielig voor de kleine meid(en) Logisch dat je daar de tijd voor wilt nemen!
Beterschap aan jullie!

Christien

Alice zei

Oh jee, wat vervelend. Het komt ook allemaal tegelijk bij jullie. Heel veel beterschap voor je zieke meisjes, vertroetel ze maar lekker.

Enne, die zeep was mango van Lush. In ieder geval fruitig dus. ;-)

Anoniem zei

ik ben nog maar net begonnen, maar ben nog steeds geen kaartje tegengekomen dat ik in de grabbeldoos mag grabbelen...

sterkte met de kindjes

Jon zei

Rustig aan hoor Katia, en vooral ook beterschap!

En Christel: noem me maar blond maar ik had toch nog niet doorgehad dat je echt een grabbeldoos hebt gekregen! Wat origineel!

Myrthestiek zei

Wat ontzettend ellendig al die zieke kindjes.
Iedereen heel veel en vooral snel beterschap gewenst.

Tucana's Dream zei

Ja, het komt hier allemaal samen :-/
En het mag hier stilaan gaan stoppn want ik begin op te raken...
Och ja, het komt wel in orde weer. Dan zijn we er (hopelijk) voor een tijdje vanaf ;-) :D

Anoniem zei

test

Judith zei

Hè katia, wat een narigheid.
Beterschap voor alle zieken.

Doeg,
Judith

Olga zei

Ach wat sneu! beterschap voor alle zieken!