woensdag 14 mei 2008

Yes!

De Bel, snel kijk ik naar buiten en zie het busje met de aardige postbode staan. Joepie, zou dit mijn dag zijn?? En ja hoor een prachtig pakket, kijk zelf maar. De meest geweldige handgesponnen wol! Ik vind het zoooo moooooi!! Zo kleurrijk, helemaal te gek!
Sterre ziet ook wat moois en pakt het prachtige pak er gelijk uit, gelukkig besluit ik eerst de brief te lezen en daarin staat dat die nog even moet wachten...hmm...spannend.De boekjes vallen helemaal in de smaak. Merijn kijkt me gek aan; ik ben toch niet jarig?? (alsof hij maar 1 keer per jaar een cadeautje krijgt) En nee hoor, Merijn vind het niet erg dat er al een ander kindje mee aan de slag is geweest, het wordt zijn tekenboekje.
Ha verkeerde volgorde, maar geeft niet, samen wordt alles uitgepakt.
Sterre leest aandachtig het boekje! En da's leuk want sinds 2 weken heeft Sterre zeer veel interesse in boeken en is ze gaan meedoen met het verhaaltje voor het slapen gaan, zo gezellig, vanavond gaan we dit boekje lezen!

En dan de bol, AMAZING!!! Ik mag en een shrug voor Sterre van gaan breien. Da's een prachtig idee!

Maaaaar dan dat mooie pakketje wat nog niet geopend mag worden.....het valt me zwaar:0. Nou kan ik nergens het patroon vinden, bolmaatje weet je zeker dat het niet hier in zit???
En dan nog even speculeren over de afzender hihi, ik zag niets op de doos, ga zo nog even checken, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit bij Tabitha vandaan komt??? Handgesponnen garen zou natuurlijk kunnen, maar bij het lezen dat ik vast wel weet van wie ik dit krijg naar aanleiding van het patroon van de shrug dan denk ik aan de mooie shrug die ik bij Tabitha op haar weblog heb gezien......joehoe, misschien toch nog nieuwe boobies?? Ik ga nog even de hints bekijken van de afgelopen tijd!

In ieder geval Bolswapmaatje, ik voel me onwijs verwend en ben helemaal gelukkig met dit mooie pakket! 

Ps. komt het patroon nog na of moet ik verder zoeken



13 opmerkingen:

Iris zei

Mooi dat garen zeg, handgesponnen dat is helemaal verwennerij:-)
Over het patroon kan ik niks zeggen, helaas:-)

Iris zei

O en ik zie net dat we hiermee op de helft zijn, toch?? Beetje onzeker, want ik tel altijd mis, met steken tellen ook, moet altijd minstens 3x tellen;-))

Een famke zei

Aaaah je hebt me natuurlijk het linkje destijds al gegeven, zal ff checken!

gnaptor zei

nou vooruit het is zooooo overduidelijk dat ik het ben en lizet heeft zich ook al bloot gegeven dus hier ga ik: jep ik ben je bolmaat. en o wat voelde ik em stom gisteren toen ik het pakket had opgestuurd en erachter kwam dat ik er geen patroon in heb gedaan. die heb ik dus met de post er nog na gestuurd. Zou vandaag ook binnen moeten komen.
En fijn dat Merijn niet boos was ;-)

tabitha

hexman zei

wat een mooie bollen en pakjes allemaal!ook de vorige posts
ik ben vandaag nog succesvol gaan shoppen! jaja bolmaat, nog even geduld, maar het gaat in orde komen hoor ;-)

Judith zei

Haha Tabitha, voor mij was het anders niet overduidelijk hoor dat jij de bollendraaister van Christien's bol was :o)

Doeg,
Judith *steeds nieuwsgieriger naar d'r bolletje... maar oh zo geduldig :o)*

gnaptor zei

http://www.tmooka.net/blogs/stitchingirl/patterns/tigereyescarf.pdf heb ik erbij gedaan. Het patroon dat ik je eerder stuurde kan je natuurlijk ook gebruiken. Eigenlijk is het hetzelfde idee: een sjaal breien en dan op de uiteinde de zijkantjes aan elkaar mazen en huppekkee een shrug.

oja en het aantal meter had ik er (heel bijdehand) ook niet bijgezet) dat is ongeveer 165 meter voor 100 gram. Oftewel ik heb heel netjes Aran BFL gesponnen!!

tabitha

Een famke zei

Aaah ik ben ook erg voorbarig, zal kijken of de post het brengt vandaag!
Ben gewoon een beetje overenthousiast!
En je hint van getwijnde wol kwam ook overeen....kon haast niet missen!
Zooo jammer dat ik morgen en overmorgen moet werken.....

Christien

Alice zei

Het is prachtig!

heleen zei

Wat een fantastische bol zeg! Echte mooie heldere Tabitha kleuren ook. Heeeel mooi!
Ik ben zo benieuwd naar de boobies, Christien weet kennelijk wat het zijn, maar ik heb werkelijk nog steeds geen idee. Ik hoop dat je het pak snel mag open maken, plaats je dan snel een foto??

Olga zei

wauw dat ziet er mooi uit, en ook de vorige pakjes, mooi de klaproos van Jon,
ik ga nog iets dichter bij de brievenbus zitten denk ik.. maar ik vind het ook wel leuk dat ik het nog niet heb ontvangen, kan ik ernog iets langer naar verlangen ;-))

Een famke zei

Ja Kan ook niet wachten, Bedacht me net dat ik morgen weer samenkom met mijn breivriendinnen, dus een hele avond om er lekker mee bezig te zijn!

Dus hopelijk volgen foto's snel!

Christien

Monique zei

Mooi Mooi Mooi, wat mooi dat handgesponnen garen, ben heel benieuwd hoe dat er gebreid uitziet. waarschijnlijk om te smullen