woensdag 21 mei 2008

O, kom er eens kijken!


Een hele mooie hele mooie muts en toverstafje voor een kaboutertje dat het liefst rode laarsjes draagt!!! En de vorderingen van mijn breiwerk, het is een heel leuk patroontje om te breien, ik ken het zelfs al uit mijn hoofd! Er volgt nog wel een overzichtsfoto van de schatten die af en toe uit de bol vallen en er soms een beetje hardhandig uit worden getrokken door iemand die echt haar nieuwsgierigheid niet kan bedwingen..ik ben het niet ;-)
Maar ik snap haar wel heel goed!
Kan nu niet meer missen hè wie mijn bolster was?

7 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

LOL!
ik ben duidelijk heeeeeeeeeel slecht in het raden van bolmaatjes *bloos*

Jon zei

Hier nog een hoor!
Maar ik vind het wel een heel erg lief kaboutertje!

Olga zei

haha! nou dan zeg ik nog lekker niks ;-))

Monique zei

Ik zou het ook niet zo snel weten hoor, er zijn hier best veel mensen die hele mooie dingen kunnen maken, en dat het mooi is dat is zeker . Geweldig die muts, en wat ben je aan het breien, is dat een lace wolbroek, ziet er heel leuk uit

Alice zei

Een schattig kaboutermeisje heb je daar, heel lief. Je breisel ziet er goed uit, mooie kleuren.

En ja, ik denk te weten wie je bolmaat is.

Anoniem zei

ik weet het niet:) Ik wil wel graag weten wie mijn bolmaatje is. Ik ben net aan het paar sokken begonnen, maar natuurlijk mag ik nog niet grabbelen in mijn doos:)

Is dat een patroontje, die broek, of gebruik je het lacepatroontje van die chevronsjaal?

Olga zei

dat is een patroontje: beach onesy and hat, staat in het lijstje, zou ook zeker Alexander niet misstaan!