vrijdag 30 mei 2008

ik ga het halen!!!

Wat een geweldig mooi patrron is Hew:http://www.ravelry.com/patterns/library/hew En de rode wol breidt zoooo mooi op! Ik was bang dat ik het niet ging halen en er zaten nog wat kadootjes in. Ik heb ze er dus uitgetrokken samen met de kids zodat ik goed kon zien hoeveel wol er nog was. En ja toen ze er eenmaal uit waren, moesten ze ook open :-)

Morgen foto's van kado's , Hew & ik, enz.

De kids zijn gruwelijk verwend. Met andere woorden: deze mamma heeft nagenoeg niks voor zichzelf kunnen houden. Maar hé, als zij happy zijn dan ben ik het ook :-)

tabitha

2 opmerkingen:

maia zei

Ik ben nog bezig, en ook bang dat ik net wat groen tekort kom, maar ik heb het laatste cadeautje er uit gevist en nog niet opengemaakt. daarmee wacht ik tot het groen helemaal op is. Mijn kinderen verstaan niet waar zoveel geduld vandaan komt, haha. Ik denk dat ik gewoon het einde nog even wil uitstellen ;-)
Vanavond geraak ik niet meer klaar en in het weekend is het heel druk, dus ik gok op maandag avond eer alles af is.

Olga zei

ben heel benieuwd Tabitha, hew klinkt goed en je rode wol ook!
Ik net een stuk uitgehaald, verder gebreid, zag dat het nog niet klopte en toen weer uitgehaald en paar steken laten vallen..nu zit alles er weer op maar durf even niet meer,
maar ik houd moet het is gewoon een suffe onoplettentheid van mij, het patroon is heel duidelijk