zaterdag 17 mei 2008

Magic in the air...

Oftewel, wat voor titel zal ik nu weer eens verzinnen?

Zeg Maia en Tessa, zullen we een praatgroepje oprichten?
De wachtende maatjes, de treurwilgjes, de ongeduldjes?

Ons geduld wordt wel op de proef gesteld hè?
(Of klink ik nu erg wanhopig?)

Het is niet dat ik me verveel of zo.
Ik spin, ik brei, ik vilt, ik naai, ik verf.
En ik wacht.
En kijk uit naar wat (hopelijk!) komen gaat.
Ik stalk nog net de pakjesmeneer niet ;o)

Doeg,
Judith, die zich kan voorstellen dat Tessa niet veel behoefte heeft aan een praatgroepje, zij heeft haar magische kadootje een paar dagen geleden al gekregen :o)

4 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Wat mij betreft kan het praatgroepje beginnen ;o). Vanmorgen thuisgekomen uit het ziekenhuis en helaas geen 'extra' magisch bolletje hier thuis die iedereen even verzwegen had voor mij LOL.

Nu denken wel meer mensen dat Groningen zo ongeveer buitenland is en dat zal bij jou ook wel het geval zijn en Maia zeker natuurlijk, dus maar hopen dat het buitenland allemaal maandag bedeeld wordt met prachtige bollen.

Alice zei

Hm, ik heb van een iemand te horen gekregen dat haar pakket begin volgende week op reis gaat, 1 van jullie drieen zal in ieder geval wat geduld moeten oefenen nog. :-)

Anoniem zei

voor mij lukt het wachten nog zolang ik hier elke dag leuke berichtjes kan komen lezen :-))
als ik de allerlaatste wachtende ben, ga ik pas wanhopen

Anoniem zei

Aan een van jullie kan ik zeggen dat het pakje bijna echt bijna bij je is..echt waar, wanhoop nog niet, wie het langst wacht lacht het best?