woensdag 14 mei 2008

Ding Dongggg!!

De bel, op het tijdstip dat nog wel eens een pakketdienst hier aan de deur komt. Tara doet de deur open en neemt, yesssss!!! een groot pak aan.
Maar toch wel een beetje teleurgesteld zie ik dat het weliswaar een pakket voor mij is, maar het komt duidelijk niet uit Nederland, ook niet uit Belgiƫ maar uit de VS.
En dan bedenk ik me dat ik mezelf onlangs verwend heb met een stapel boeken van Amazon. Ik zocht naar een boek en zag toen dat er allerlei boeken vanwege moederdag goedkoper waren en kon ik me niet inhouden:


Nu maar hopen dat Dido snel gaat slapen en ik er ff lekker rustig in kan kijken:-)

4 opmerkingen:

Alice zei

Pure verwennerij!

gnaptor zei

wow dat spinboek lijkt me wel wat. Dus als mijn bolmaat nog niet gestuurd heeft

-dikke vette knipoog-

tabitha

Een famke zei

Hmmm ook niet geheel verkeerd!

Christien

Monique zei

Zo, dat is zeker leuke post. Het spinboek heb ik ook, dat was een echt verwen pakketje.