dinsdag 6 maart 2012

Dé doos

Zoals mijn maatje me al liet weten kon ik vandaag mijn doos verwachten. Meneer de post was heel aardig om het ook echt op de juiste dag te bezorgen. En wat een doos !!!!! Echt om van te smullen....

Een kleine impressie:
De doos helemaal gevuld met gouden schatten. De wol is een sokkenwol, die mijn maatje bedacht heeft voor de meiden. Haar 'sokken-doos' heeft ze zo uitgedacht dat iedereen aan het eind van de rit een paar sokken heeft. De dames hier zijn door het dolle heen dat die prachtige wol voor HUN is en niet voor mij.
Nu vind ik de dametjes eigenlijk geen gebreide sokken waardig - ze raggen en rennen de hele dag op hun sokken door het huis. Slijtage zou dus erg gauw optreden. Maar nu wil het geval dat ze gek zijn op slaapsokken/-slofjes, dus hebben we bedacht dat het 2 paar slaapsloffen worden die uit de bol getoverd gaan worden. Mijn maatje heeft heel veel patroonsuggesties erbij gedaan en ik ga eens bekijken hoe ik die ga inpassen in de slofjes. Gaat zeker lukken !

Close-up van de prachtige sokkenwol.

De kinderen mochten hun cadeau gelijk uitpakken van mijn maatje.



Drie keer een schot in de roos:
  • Myrthe kreeg een schrijfset van Little Petshop
  • Fleur kreeg een prachtig notitieboekje (mama hier ga ik mijn Sinterklaaslijstje inschrijven - je kunt tenslotte niet vroeg genoeg beginnen LOL)
  • Jasper kreeg vellen met Cars-stickers.

Maatje, ik weet wie je bent. Je hints waren mij duidelijk genoeg. Ik verklap nog niets voor de Sherlocks onder ons. Je hebt een prachtig pakket voor ons gemaakt, en ik ga me echt bedwingen om netjes de kadootjes uit te pakken naar gelang ik vorder met de wol. We zijn nu al geweldig blij ermee !!!!

BEDANKT :oD.

4 opmerkingen:

Monique zei

Ik kan me voorstellen hoe die gezichtjes er uit hebben gezien, Glunderend van oor tot oor!
Leuke schatdoos heeft je maatje voor je bedacht, ik ben benieuwd naar de bedsloffen.

Madame Mouton zei

Wat een geweldig mooie wol. Jouw meiden boffen maar.
Volgens mij kan jouw maatje maar 1 persoon zijn of ik moet me wel grondig vergissen.

Alice zei

Wat ziet dat er leuk uit allemaal, een echte schatkist.
Raar maar waar, de slijtage hier bij handgebreide sokken is veel minder dan bij de zgn koopsokken, terwijl ze toch intensief worden gebruikt. Voor D. ben ik alleen nieuwe sokken aan het breien omdat de oude wat te klein zijn nu.
Ik geef Fleur trouwens groot gelijk, dit is een heel goede tijd om alvast na te denken over je sinterklaaslijstje. :-) Ook ik ben erg benieuwd naar de bedsokken.

heleen zei

WOW, wat een doos! Prachtige wol heb je gekregen.