dinsdag 20 mei 2008

Centerpull-bal !!

Jaa, mijn magische bol is een centerpull-ba.l Ok, hoe lang moet ik dan wachten eer ik er een cadeautje mag uitvissen? De wol komt nu echt vanuit het midden van de bal. Ik heb al goed gezocht, ik kan het andere einde niet vinden, aan dit einde hing een kaartje geknoopt. Ik ga dus niks kunnen vrijwikkelen, de bal gaat gewoon slapper worden. Moet ik dan echt wachten tot er iets uitvalt of tot ik het kan nemen? Wie heeft er hier nog zo'n bal? Of ben alleen ik gezegend met zo'n vernuftige bolmaat? ;-))))
Het proeflapje is alleszinds prachtig. Ik durf intussen er ook al geen muts meer mee te breien, nu ik beseft heb dat ik elke muts die de kinderen ooit al gehad hebben, verloren ben :-(
Het gaat waarschijnlijk een truitje worden. Een baby-jongens-versie van green day, denk ik. Hoewel ik er liever een voor mezelf wil natuurlijk, maar ik heb nog een truitje op de pennen.
De muts brei ik dan later van stash-wol. Is dat goed bolmaat?

6 opmerkingen:

gnaptor zei

deze: http://www.yarnabuse.com/kipling-baby-sweater/ is echt heel leuk. idee?

Olga zei

dat is een hele leuke, die wil mijn bosbaby ook in zijn garderobe, dat weet ik zeker!

Anoniem zei

o, die stond ook nog op mijn lijstje, misschien wordt het die wel!

Anoniem zei

Ehm oeps..ja ik realiseerde met het pas na het versturen, van de binnendraad..niet zo handig waarschijnlijk, evt nog zoeken naar de buitendraad, hij is er echt!

Anoniem zei

Dus geen duister plan om het me moeilijk te maken ;-))
ik ga straks nog eens zoeken en anders zal ik regelmatig eens schudden en uitpakken wat er uit valt ;-)
En intussen nog twijfel twijfel over welk truitje het nu juist moet worden

Anoniem zei

en je mag er natuurlijk van breien wat je wilt, een truitje is ook leuk..ha alles is leuk van die wol ;-))