zaterdag 31 mei 2008

en en en ............

Ga ik het halen, ga ik het halen.......






Jaaaaaaaaaaa! Het was reuze spannend, maar ik heb het gehaald!


Dit is 1 van de leukste dingen die ik tot nu toe voor mezelf heb gemaakt. Natúúrlijk mede dankzij de wol van .... (mogen we het al verklappen??) mn bolmaatje. En hieronder een plaatje van de rest van het moois dat we hebben gekregen:

Bolmaatje heel heel heel erg bedankt. Oja nog wel een vraagje: waarvoor is glitterwax? en zit er wat in de viltbolletjes of kan ik het als kralen gebruiken?

Jullie hebben nog 1 foto tegoed: de shrug die ik van de gekregen lontwol aan het breien ben. Heerlijk zacht en super mooie kleuren. Wacht maar af!

8 opmerkingen:

Een famke zei

Ik vind het je prachtig staan die rode kleur! En nogmaals een fantastisch patroon, ga ik ook eens voor zitten. JE bent geweldig verwend zeg!
Ik raak zo geinspireerd door alles en volgens mij zijn bijna alle bollen opgebreid..... hint hint...

Vergeet steeds dat ik ook nog een fotootje moet plaatsen, zal dat proberen straks even te doen.

Christien

- zei

Joepie, gehaald! Prachtig geworden en ook zo'n leuk patroon! Toen ik van de week de voorraad aan het fotograferen was heb ik er meteen een paar strengen voor dit doel uitgetrokken.
Maar nu eerst: mijn magische bol. Ik mag al BIJNA opzetten...

gnaptor zei

mooi he. Vind ik ook :-) zeker ook die rode kleur! begrijp je dat ik ineens heel gierig werd en geen kinderding wilde breien :-) Nouja, de kids hebben praktisch alle kado's ingepikt dus we staan quite!

Volgens mij ben jij de laatste die gaat breien of niet, yvon?

Monique zei

Jaaa, geweldig mooi....., patroon en de rode kleur. Het staat je heel goed, Dit patroon ga ik ook een keer proberen.

Jon zei

Even gecopieerd: "Glitter bijenwas Tover kristal
Hand vervaardigde bijenwas
Ieder blokje glitter bijenwas is verpakt in een gripzakje en is voldoende voor één paar laarsjes of twee paar schoentjes. Elk blokje glitter bijenwas wordt geheel met de hand vervaardigd en hierdoor kunnen kleine kleurnuances ontstaan. Dit geeft echter elke blokje glitter bijenwas een hele bijzondere en unieke uitstraling."

Nou heb ik ook zo'n blokje, maar ik weet nog niet goed hoe ik het nou goed op die schoenen gesmeerd krijg, maar dat is dus wel het idee. Schoenen, tas, iets verlevendigen met glitters.

En de vilten bolletjes zijn gevilte kralen....

En die wol is inderdaad geweldig van kleur bij je haar, ik ben er zelf stil van. Heel erg leuk geworden, fijn dat je precies bent uitgekomen, en je hebt een toppie-leuk verslag bij gehouden!

Alice zei

De kleur staat je prachtig! Mooie hew.
En leuke kadootjes heb je gekregen. Hier is ook het meeste naar de dochter gegaan, die nauwkeurig het opbreien van de bol heeft gevolgd.
Glitterwax klinkt als iets wat hier bijzonder in de smaak zou vallen, ik heb zo'n dochter die valt op alles wat glitters heeft.

Myrthestiek zei

Prachtig, ik vind het echt iets voor jou. Je bent heerlijk verwend (zoals iedereen hier) :).

heleen zei

Wouw, wat een mooie shrug! Die staat ook op mijn - inmiddels ellelange - lijstje. En super kado's die uit je bol komen, al die creatieve mensen hier, echt fantastisch!