zaterdag 17 mei 2008

Whiehaaaa hij is er!!



Jippie a jee vandaag een werkelijk enorme magische bol mogen ontvangen!!
Echt prachtige kleuren, helemaal mijn smaak! Mooie BFL wol!


En: "ooohhh" zei Nina
"hele hele mooie stekenmarkeerders!!" zei haar moeder ;-)


En een superleuk patroon, een soort mouwloze romper en mutsje, heel leuk voor een bosbaby in de zomer volgend jaar...of Nina nu....hmmm ik moet nog kiezen wat ik doe.
Maar ik denk baby.
Ook nog korte en lange broek patronen, leuke short met wijde pijpen!

;-))
Ennee..ja ik kon het echt niet tegenhouden...Nina heeft al een half schaap onthuld



En samen al een paar snoepjes die eruit vielen
(heus waar..) gesnoept.
En van wie deze bol komt..in de brief staat dat het nog zeker 15 sec geheim is, en dat is helemaal waar, ik kom nog niet veel verder dan een redelijk vermoeden, ik ga straks beginnen te breien, misschien dat dan mijn vermoeden bevestigd wordt?
Op een of andere manier komt het door de kleuren, en oja, de bol heet ijsvogel.
Echt ontzettend bedankt, lieve magische bolster, het is een superbol, zo mooi!

7 opmerkingen:

Olga zei

nou dacht ik toch de tekst heel mooi bij de foto's te hebben geplaatst..niets van over dus, jammer!

Judith zei

Hoi Olga,

Wat een knoepert van een bol heb jij gekregen! Heerlijk, het excuus van een nieuwsgierig kindje, nu heb je alvast een beetje van de inhoud kunnen zien :o)

Doeg,
Judith

Alice zei

Oh, ook al zo'n mooie! En leuk, zo'n enthousiaste dochter!

Alice zei

Ik heb de vrijheid genomen wat te editen, nu lijkt de tekst wat beter bij de foto's te passen?

Olga zei

Ah bedankt Lizet! Ik had even het geduld niet..
En man en kind stonden klaar met de jassen aan, dat helpt ook niet ;-)

Anoniem zei

amai, wat een klepper!

Monique zei

Geweldig wat een enorme magische bol, ik heb al een vermoeden, ben benieuwd. Maar .....ik denk dat het misterie is opgelost.