woensdag 14 mei 2008

Goedemorgen postbode!



Nou nog een keer proberen, want hij blijft me er uit gooien en ik heb nog wel zo'n goed nieuws: The Eagle has Landed! Hij is er!!

Prachtige klaprozen (mijn lievelings bloemen!) sieren de bol, mooie kleuren en er schemert van alles door heen. O, en ik heb zo'n drukke dag vandaag!!
het patroon is 'bluebird of friendliness sokken patroon' een paar sokken in ajour. En o bless you, gelukkig is het patroon voor mij vertaald in het nederlands!

Mooi, mooi, mooi allemaal. Zodra ik een minuutje heb vandaag ga ik opzetten.

Dank je wel!!

2 opmerkingen:

Jon zei

Oja!
Helemaal gelijk, geen bloemen zonder stelen!(LOL)

en als je woont bij de postcode die op het pak staat dan woon je bij mijn ouders in het blok, lijkt me heel toevallig!

gnaptor zei

ooooooooooooooo mooi!!! ik wil ook ik wil ook :-)

en herken ik nou niet iets...... :-)

tabitha