donderdag 15 mei 2008

Ben swapwol breiende

Ik ben begonnen aan mijn bol en het wordt prachtig! Kijk maar:
Scarfy breidt erg makkelijk, voor mij een opsteker, want hierna durf ik ook aan een wat ingewikkelder lacepatroon te beginnen, iets waar ik altijd likkebaardend naar keek, maar altijd afdeed als te ingewikkeld.
En ik heb het eerste kadootje bereikt; een heel lief ringetje met een houtenbloempje. Hij zit nu om mijn pink, maar morgen probeer ik het bij Mathilde. Ik vermoed dat ze nog even moet wachten tot haar vingers wat dikker zijn, maar tot dan toe kan ik hem lekker dragen!
Maatje Bedankt! (heb eens even zitten puzzelen wie je kan zijn en ik denk dat ik het nu weet, maar ik zal even wachten tot alle bollen binnen zijn).

4 opmerkingen:

hexman zei

Waw, heeel mooi. De wol en het patroon passen mooi bij elkaar.

Een famke zei

Tsjonge dat ziet er erg mooi uit, en ik moet zeggen erg knap voor een eerste lace project!

Christien

Monique zei

Dat ziet er echt heel mooi uit, en de kleur is ook erg mooi. Dat schiet lekker op he gaatjes breien!

Alice zei

Heel mooi! De kleur is ook helemaal mijn smaak.