zondag 11 mei 2008

Geen plaatjes

Digitale camera kapot.
Wol gekocht, hele mooie, geherstengt, en geverfd. Kleuren inspiratie opgedaan bij het maatje en om me heen waar toch wel van alles bloeit en groeit!
Ook nog wat gemaakt, beetje geshopt in mijn nieuwe dorp en in het verre Amerika.
En toen..
Eehm ik weet niet meer, heb ik het nou al opgestuurd, of droomde ik dat ik dit allemaal al gedaan heb, goh..
Het zullen de hormonen zijn die weer in groten getale door mijn lijf rennen, iets met een nieuw bosmensje ;-))
Maar maak je geen zorgen hoor bolmaatje..op een dag komt het goed net als in een sprookje, de bol was het allezins wel: sprookjesachtig.

10 opmerkingen:

gnaptor zei

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! gefeliciteerd!! toch?!!

tabitha

Monique zei

Gefeliciteerd, ik begrijp ook iets op te pikken van nieuw leven! succes met al die hormonen.

Myrthestiek zei

Gefeliciteerd! De boslucht doet jullie zo te lezen zeker goed ;o).

Anoniem zei

Proficiat:)

Wanneer komt dat nieuwe bosmensje?

Een famke zei

Geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd!

Christien

Judith zei

Zo, dat is nog eens cryptisch verpakt goed nieuws, hartstikke gefeliciteerd met dit nieuwe leven in je buik!

Doeg,
Judith

Alice zei

Hee, gefeliciteerd!

Anoniem zei

Hee, wat leuk, Olga! Geweldig nieuws.... gefeliciteerd! groetjes Greetje

heleen zei

Van harte!

Olga zei

Dank jullie wel allemaal!
En het is voor november.

groetjes
Olga