vrijdag 30 mei 2008

Rikketikketik...

Zó gaan mijn naalden ;o)

In de loop van de avond heb ik nog 2 kadootjes bevrijd en wát voor kadootjes. Uit de ene bol kwam een zakje moerbei-zijde in prachtige kleuren (kijk, mijn maatje weet wel waar ik van hou :o), uit de andere bol rolde even later een reep chocola. Bewuste chocola (project-sponsoring). Hmmmm, alweer chocola..... bloedlink voor een chocoholic als ik ben :o)





De zijde ga ik denk ik spinnen. Misschien eerst mengen met een fijne lontwol (witte BFL of alpaca of zwarte mohair). Lijkt me prachtig en heerlijk om mee te spinnen. Maar ik heb onlangs ook wat zitten spelen met viltwol en zijde en ik heb nog wat zwart naaldvilt liggen. Dat in combinatie met de vurige kleuren zijde geeft ongetwijfeld een erg mooi effect.

Maar eerst geniet ik vooral van de kleuren en de zachtheid en de glans. Ooooooh, ik zou er wel in willen rollen :o)


2 opmerkingen:

Alice zei

Mooie zijde, op de foto ziet het er zelfs als zacht uit. En nog meer chocola... mmmm. Gisteravond kwam hubby thuis na bijna vier weken afwezigheid. Bracht een aantal stukken chocola mee. Heerlijk!

maia zei

Heel mooi die zijde!