donderdag 22 mei 2008

Jammer, mijn feestje is voorbij!


Maatje ik vond het geweldig, een echt feestje om te breien, regelmatig vielen de verrassingen uit mijn bol. heerlijke thee in verschillende smaakjes, limonade om mee te verven, (had zelf altijd kool aid, flavour aid, wilde ik altijd nog proberen) een lekker zeepje , gel pennetjes, steken markeerders, een heerlijk lavendel geurend kaarsje, en het mooiste is natuurlijk het zelfgemaakte tasje voor mijn breiwerk en een rondbreinaalden opberg hoes. Ik vind het geweldig en ben er heel erg blij mee, nogmaals bedankt bolmaatje! 
Zoals je ziet heb ik nog een klein bolletje over, 25 gr. Ik was aan nog een shrug begonnen,(moest de rest van de cadeautjes toch nog vrij breien) maar daar heb ik natuurlijk niet genoeg voor. Dus nu ben ik nog op zoek naar een klein project om de rest van de wol op te breien. 
suggesties zijn altijd welkom.
Voor mij is het feestje afgelopen, voor sommigen moet hij nog beginnen! Geniet er maar van , heb ik ook gedaan. 
Wanneer is de volgende bolswap?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo graag gedaan. Ik heb er zelf ook heel veel plezier aan beleefd om het voor je samen te stellen. Fijn dat alles in de smaak valt :o).

Van het restje zou je bijvoorbeeld http://members.aol.com/JSchlossma/kpouch.html kunnen breien.

Je MBM

gnaptor zei

leuk allemaal zeg!

Ik moet dus nog beginnen. Top in Weinrot wordt het niet. De wol is daar toch niet helemaal geschikt voor. Te dik waarschijnlijk. Dus nu ga ik voor: http://www.ravelry.com/patterns/library/hew

Ik wil zo graag beginnen maar heb het zo zo druk. Wel heel erg leuk, namelijk: www.stichtingtobe.nl/vertelme
een festival dat ik en collega organiseer. dus na dit weekend ga ik beginnen

Jon zei

Een hele leuke 'opbrengst', toppie!

En Tabitha:
Jammer hoor, ik heb al kaartjes voor het zomer feest van onze speeltuin... dit had me leuker geleken. In een grijs verleden heb ik het eerste lees vertel festival voor dove kinderen helpen opzetten (was toen in het Muiderslot), enig dit soort dingen! Succes ermee!

Alice zei

Zo te zien heb je een geweldig leuk feest gehad en ben je ontzettend verwend.

Knuffelbeestjes hebben vaak ook maar weinig wol nodig of babysokjes of poppenkleertjes.

maia zei

Hmm, ik weet al wat ik bij de volgende swap ga vragen, zo'n prachtig naaldenopbergtasje.
Eerst maar eens zien wat er nog uit mijn bol gaat rollen ;-))

Olga zei

Mooie dingen heb je gekregen!

En leuk Tabitha dat festival!