zondag 25 mei 2008

Zo raak!

Wauw bolmaatje, jij hebt echt je huiswerk gedaan want ik heb nu een prachtig doosje vrij gebreit en in dat schattige engeltjes doosje zitten vier markeerders die gewoon GE-WEL-DIG zijn. Dit past zo bij mij! De meiden waren al aan het verdelen (alle dames 1) maar niks ervan! Ik weet dat sommige mensen hier van gruwelen, maar dat geeft niks, dit is helemaal 'IK'. Zeg maar mijn twee grote liefdes in 1.... Heel erg bedankt voor dit lieve kadootje, swapmaatje!





De sok wordt prachtig, maar ik zal toch over nieuw moeten beginnen want hij wordt veel te wijd. Dat geeft niet, ik krijg nu de slag te pakken en anders is het zo zonde om maar door te gaan... Wel even een foto hoe het dus nu is en dan ga ik 'm opnieuw opzetten met minder steken.'k Ben benieuwd wat dat doet voor de kleurverdeling, hij is nu heel lief en speels.... ik wacht af.



Er is een doosje kraaltjes in zicht, maar ik moet nog teveel wroeten om die eruit te krijgen. Nog even geduld dus!

groetjes Jon.

5 opmerkingen:

Alice zei

De kleurverdeling van de sok is inderdaad prachtig nu! Ik ben ervan overtuigd dat het ook wel goed zal komen met minder steken.

Die stekenmarkeerders en het doosje zijn erg lief. Waar komt me dat claimen van kadootjes me toch bekend van voor...

Monique zei

Dat ziet er zeker mooi uit zeg, volgens mij komt me dat doosje ook bekend voor. En de sok ziet er geweldig uit. leuk hoor!

Anoniem zei

Ah bolmaatje, ik ben blij dat je zo enthousiast bent:-) Leuk om te horen! Het waren de eerste steekmarkeerders die ik maakte (vroeger wel veel oorbellen gemaakt), en hoewel ik niet gelovig ben, zou ik ze zo weer maken voor mezelf, als ik de bedels nog had:-))

Anoniem zei

mooie kleurtjes in de wol! en hele mooie markeeders. Ik heb hier ook al de kinderen moeten 'wegjagen' van mijn bol, 1 pakje ook netjes teruggestopt. Ook wel omdat het nieuw is voor hen, zo'n bol in huis en geduldig breien. Ze vragen wel regelmatig of ik eindelijk eens opschiet :-))

heleen zei

Fantastische kleuren heeft je wol! En het patroon ziet er ook veelbelovend uit. Misschien moet ik toch nog eens sokken proberen te breien (na een moeizaam paar wilde ik niet meer) en dan lace!