vrijdag 9 mei 2008

vorderingen!


Hallo, hier nog even een foto van mijn vorderingen, het wordt prachtig. In eerste instantie voor dochter van 3 1/2, maar toch met wat meer steken.  nu het groter wordt wil dochter van 7 het zo ontzettend graag dat ik eerst kijk hoe het eerste lapje uitvalt en dan eventueel de mouwen aanpas voor haar. misschien kan er dan ook nog wel een uit voor de jongste, we zullen zien.
ze zit trouwens ook op de pennen te azen die uit de bol steken. de stekenmarkeerder wilde ze ook al hebben?! dacht dat het oorbellen waren. Ze doet alles voor me zodat ik maar kan breien. Mam, heb je al weer iets los gebreid? Ja, een lekker geurzakje. Oh, ik wil graag die pen. Hi, Hi. 
Geweldig leuk zo'n bol met verrassingen.

6 opmerkingen:

Een famke zei

Wow je gaat snel! Er komt ook veel uit de bol, is het erg dunne wol?

De dochter die het krijgt zal erg tevreden zijn!

Christien

Anoniem zei

De wol en het patroon doen het goed samen. Dat is altijd zo spannend hoe dat gaat uitpakken :o).

Alice zei

Zo'n geurzakje heb ik ook :-). Het ziet er al mooi uit.

Olga zei

ziet er al goed uit!

heleen zei

Ziet er prachtig uit! Kun je het patroon op de groep zetten? dan kan ik het ook voor mijn meidje maken.

heleen zei

Ik heb het patroon gevonden! Googlen op 'hug me shrug' doet 't em. Met jou gekleurde wol is hij nog veeeeel mooier dan op het plaatje bij het patroon.