maandag 19 mei 2008

Sherlock is er niks bij ;o)

Hoi,

Van een groot deel van de bollen had ik al een zwaar vermoeden over de maaksters (soms zelfs zekerheid). En nadat ik zojuist een poosje heb zitten plussen en minnen ben ik er helemaal uit. Wie wie had en wie wie niet, er zijn geen geheimen meer in deze swap voor mij :o)

Erg ben ik hè? In een vorig leven was ik vast detective of zo ;o)

Doeg,
Judith, die vroeger heel veel van die logische problemen-puzzelboekjes heeft weggewerkt en daar is blijkbaar toch íets van blijven hangen ;o)

P.s. En mijn volgende berichtje ga ik eens proberen zonder smilies te tikken, dit waren er een beetje veel, geloof ik.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

ik ben benieuwd of het ook echt gaat kloppen ;-)
Spreken we nog af vanaf wanneer we onze bolmaker mogen onthullen?
Ik vind het wel leuk om nu nog een beetje onzeker te zijn, maar misschien mag het wel uitkomen eens iedereen zijn bol heeft?

Iris zei

Dan lijkt het me leuk als iedereen haar bol heeft, jij je lijstje kenbaar maakt en dan wil ik ook heel graag overal bij horen waarom je dat denkt:-)
Ik ben ook vreselijk geneigd om te gaan puzzelen, maar neem er de tijd niet voor. Ga liever mijn bol breien, wat niet zo wil lukken. Het patroontje is in het begin een beetje ingewikkeld en zodra ik ga zitten ploft Dido op schoot en dan gaat het niet meer. Heb nu 6 toeren gedaan...schiet niet erg op dus.

Olga zei

ik ben ook wel benieuwd naar je lijstje!
en hier hetzelfde, zodra ik De Bol pak om te gaan breien wil Nina de "ootjes" eruit frummelen ;-)

Anoniem zei

Gisteren niks meer kunnen doen, Mauro zijn valies moest nog gepakt worden voor de zeeklassen, snif snif. Maar nu ga ik beginnen met een proeflapje te breien en ik hoop dat er alvast iets uit valt, haha.

Monique zei

lijkt me ook een goed idee, zodra iedereen zijn bolheeft, het lijstje van sherlock bekijken.