vrijdag 16 mei 2008

hyperde hyper!




Oja hij is binnen, ja hij binnen!! hoera hoera hoera. Ik ben dus echt helemaal hyper!!!! Zoooooo geweldig. En mijn swapmaatje heeft echt zo goed gekeken wat ik en de kinderen mooi vinden. vlinder stickers voor Fae, dino stickers voor Mink, een geweldig schapen boekje voor Sid




lekkers voor moeders en vaders!







En een rode bol: perfect passend bij mijn haar!!




En toen ik de los verpakte kadootjes had bekeken en besnuffeld zag ik dat ik door mijn overhyperende enthousiasme nog 1 ingepakt kado was vergeten........


Ik voel me zo verwend! En ik ben niet eens aan de bol begonnen, kan je nagaan. Call me cheesy, maar toen ik de geverfde lontwol (echt helemaal mijn kleuren!) zag toen eh... schoot ik dus een beetje vol. Echt zo fijn dat iemand zoveel aandacht besteed aan alles bij elkaar zoeken... En weet je, ik heb geen flauw benul van wie het is. Ik schaam me zelfs een beetje. Ik ga dus goed nadenken en als ik het na het opbreien nog niet weet, dan moet je het zeggen hoor bolmaatje!! Ik moét weten wie dit prachtige pakket heeft samen gesteld.

En nu nog het moeilijkste: een patroon kiezen! Ik heb namelijk niet 1 patroon gekregen maar een heel boekwerk!!! Ik neem de hele doos mee naar groningen zometeen en ga lekker zitten mijmeren boven de bol. 1 ding weet ik wel, het wordt iets voor mezelf. De match tussen de bol en mijn haar is prachtig!


7 opmerkingen:

Monique zei

inderdaad jij bent zeer verwend, wel verdient nattuurlijk. wij allemaal trouwens. Een hele mooie bol en ook nog eens hele mooie lontwol. Ik ben heel benieuwd wat je er van gaat maken. Ik vind het heel leuk om te zien hoe iedereen zijn magische bol heeft gemaakt. Ik denk dat dit ook verslavend werkt.

Jon zei

Ik kan me voorstellen dat je hier zo opgewonden van raakt! Ziet er mooi uit allemaal!
Ik zat gisteren avond ook een hele tijd naar mijn bol te kijken. Kaartje lezen, patroon bekijken, nog eens de bol draaien, even snuffelen.... het idee dat iemand dit speciaal voor je gemaakt heeft is zo iets leuks en geweldigs, daar word je ook heel warm van!

Judith zei

Hoi Tabitha (aka huilebalkje :o),

Zo, dat ziet er goed uit allemaal. Lekker hoor, zo'n pakket moois en leuks. Geniet ervan!

Doeg,
Judith

P.s. De pakjesmeneer aan de deur gehad met een heeeeel groot pak. Van de Hema, met o.a. 3 dikke kussens voor op onze nieuwe tuinbank (van gejut, aangespoeld strandhout, ben er superblij mee!). Jongste heeft al een half uur de grootste lol met die 3 kussens. Toren, trein, bedje, deken. En maar kwetteren ondertussen, ik geniet me suf :o)

Een famke zei

Tsjonge, de pakjes lijken steeds groter te worden!

Lekker van genieten en ik zal je proberen met rust te laten zodat je lekker in je eigen patroon kunt duiken!

Christien

Een famke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
gnaptor zei

Zo eindelijk aangekomen in groningen met 2 kids op de achterbank en eentje met mij voorin. Ramon is al in Emmen dus komt zo met de bus. Veel files dus genoeg tijd om weg te dromen bij mn mooie pakketje. Ik zie mezelf al helemaal in iets..... roods :-)

enne christien vraag maar hoor. Ik moet eerst nog een patroon uitzoeken :-)

Alice zei

Zo! Mooi hoor! Prachtig gevonden, een boek vol met patronen. Ik ben benieuwd welke het gaat worden!