zondag 13 juli 2008

Wat ik zoal doe met mijn kadootjes??

Hoi Greetje,

Ik zou kunnen zeggen dat ik al mijn kadootjes onderwerp aan een grondige test.




Hier laat Jonas weten dat hij het kado voor mijn maatje meer dan goed vindt. En hij vraagt zich af of waarom ik het zo nodig weg wil geven, want "Het ligt zooooo lekker".....

Doeg,
Judith, die de kat dus gisteren helemaal verliefd terugvond bovenop één van de kadootjes :o)

P.s. Hmmm, snel even checken wat mijn maatje over eventuele allergieën heeft geschreven...

P.p.s. Uiteraard in zwart-wit om niet teveel bloot te geven.

2 opmerkingen:

Alice zei

:-) Mooi gezicht, leuk idee. Kattendekentje gemaakt waarchijnlijk...

Anoniem zei

Ha ha, Judith! Ja, nou ben ik een stuk wijzer!! Wel een erg mooie foto.... nou, ik ben in ieder geval nergens allergisch voor, dus stuur maar op! greetje