vrijdag 4 juli 2008

Updeetje minimagie

De sokkenwol breit heel leuk op. Dunne streepjes met af en toe een lichte 'pool'. Niet dramatisch, maar eigenlijk precies goed.



Het groen is meer lime'ig dan het nu lijkt.

Tussen de verplichte dingen door heb ik vandaag toch regelmatig even een paar toeren gebreid. D. heeft het enkelsokje inmiddels even gepast, ze zitten goed, maar hij merkte wel op dat er nog een stuk aan moet. Hij dacht dat ik de boord nog moest breien :o)

En hoera, ik heb het eerste pakje bevrijd.




Heerlijke droomthee van Sokssawat!

Mmmmmmm...




Yep, thee met veeeeel melk. Kinderthee. Mijn 'tic', overgehouden aan mijn tijd in Engeland. Daar zetten ze thee zo sterk, dat mijn maag daar van ging steigeren. En eigenlijk vind ik thee mét veel lekkerder dan zonder.

Ik geniet nu even van de rust. De hele week zijn er 2 schilders buiten bezig en er staat een bouwradio pontificaal naast hen. Ik moet dus de hele dag verplicht naar allerlei Nederlandstalige levensliederen luisteren. Het is of dát of de hele dag de ramen dicht houden. Allebei een straf :o(

Maar hun weekend is net begonnen en ze hebben hun radio opgeborgen. Dag Koos Alberts, dag Ursula oh Ursula, dag rotherrie. Aaaaaaaaaaaah, de stilte is weldadig :o)

3 opmerkingen:

Een famke zei

Ooh de wol ziet er in breisel ook mooi uit, ben benieuwd of die ook zo zacht is als hij lijkt!

Geniet maar van een gezellig en geluidsvrij weekend!

Christien

Alice zei

Argh! Ik leef met je mee. Twee weken gemarteld worden door dergelijke muziek, vreselijk!
De sok ziet er intussen heel mooi uit, echt een frisse zomersok.
Thee met melk is dus helemaal niets voor mij, als kind al was ik de enige die thee zonder dronk. Sterke thee kan ik dus heel goed tegen juist.

Iris zei

Mooie kleuren!! Helemaal mijn kleuren ook:-)
Enneuh, wat die schilders betreft, had je Jef maar moeten vragen, ik had er graag een weekje Ameland voor over gehad of hoe lang het ook moest duren:-) Jef schildert zonder radio namelijk, bovendien als hij het schildert weet je zeker dat het goed gedaan wordt. Zo ff reclame maken voor mijn mannetje, maar zonder gekheid, het is echt waar.