woensdag 2 juli 2008

Spinmeeting...

Yes!!! Ben d'r haast hyper van! Mijn eerste getwijnde wol en zelfs navajo-getwijnde wol! Judith is langsgeweest om mij de kneepjes van het spinvak te leren! Ik ben helemaal blij van alles wat ik geleerd heb! 
Herken je de wol Tabitha? Getwijnd met wol ingelagen bij serejah! (links) 
De rechter is navajo-getwijnd. 
Bedankt Judith! Ik vond het erg leerzaam en gezellig!
En de rest bedankt voor het stimuleren!

En wie weet krijgt mijn bolmaatje dit keer ook een handgesponnen knot!

5 opmerkingen:

Alice zei

Ziet er allebei heel mooi uit! Prachtige kleurtjes.

Olga zei

Oooh wat mooi!!! Zo te zien gaat het al heel goed!

Monique zei

Leuk, Leuk, Leuk ziet er geweldig mooi en goed uit. Het is inderdaad ook weer verslavend he? maar wel een leuke verslaving, ha, ha!

heleen zei

wat mooooi! Heerlijk paars! (of ligt dat aan mijn monitor ;-D

Myrthestiek zei

Leuk zo'n spinmeeting.
Hele mooie draadjes geworden!