woensdag 30 juli 2008

gevonden...

Ja zeker, ik doe ook mee :o) Ik was te druk met andere dingen om me met de sociale kant van internet bezig te houden... Ik heb dus wel wat gemist aan berichtjes. En ik me maar afvragen waarom 't soms zo stil is op de lijst ;o)

Inmiddels redelijk bijgelezen hier. En ik heb dus niet stilgezeten de afgelopen weken, hoor. Mijn bolmaatje heeft al 't een en ander in 't verschiet: kadootjes gekocht, ideetjes voor zelfmaakding(en) en inmiddels geverfd. Helaas verklap ik nu dus wel dat de ontvangen bollen niet van hier komen, maar goed... Nog keus/raden genoeg, toch?

Ik heb in drievoud geverfd, dus ik kan nog kiezen. Ben nu aan 't twijfelen of ik kleurenfoto's of grijze op de blog zal zetten.....

*twijfel*

...ik denk dat ik niet zoveel verraad als ik van alle drie een foto hier neerzet. Dus bij deze:




3 opmerkingen:

Monique zei

Ziet er allemaal heel kunstzinnig uit hoor. ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. ben nu bezig nog een streng gereed te maken en die wil ik dan heel de dag in de zon leggen, heb ik nog nooit gedaan. Ik weet wel dat water in een zwarte zak enorm heet kan worden.

Anoniem zei

mjam....

Alice zei

Mysterieus allemaal. Ik ben benieuwd wat voor bol daar nu weer uit komt rollen.