dinsdag 31 maart 2009

Update Amsterdam

Hallo allemaal,

Alweer een stukje verder, nou ja, in ieder geval heb ik de 1e polswarmer teruggevonden (manlief had hem heel terecht in de handschoenenmand gestopt) en de 2e heb ik in elkaar gezet. De knoop is definitief van de calorimetry af en deze heb ik vastgezet zonder knoop. De polswarmers zitten echt heerlijk. Zal straks even een foto plaatsen. Ik heb ze gisteren de hele dag aangehad toen ik aan het werk was. Mijn werkkamer is nogal koud en gisteren heb ik voor het eerst geen koude vingers gehad.

Ook heb ik een kaartje ontvangen van mijn maatje met een hint over wie ze nou is. En volgens mij heb ik nu wel een idee van wie dit prachtige pakket komt. Ik ben er zo blij mee, de kleur past ook perfect bij me. Dus sorry maatje dat ik een beetje langzaam ga, maar ik geniet er volop van.

Groetjes Wendy

4 opmerkingen:

Jon zei

o hier nog zo'n schildpadje hoor! Ik brei wel, maar ga gewoon niet zo snel.
Fijn dat je je polswarmer weer gevonden hebt! Het komt allemaal weer terecht als je het even los laat.

Maar goed reden te meer voor mij om vanmiddag even foto's te plaatsen want ik heb wel allemaal pakjes vrijgebreid en die moeten nog op de picture! Zondag de gevilte bloem met lange steel gedragen op een simpel effen shirt en ik heb van de halve kerk een compliment gekregen dus die valt in de smaak!

Monique zei

Fijn dat je polswarmer weer boven water is. En ja met dit weer draag ik s'morgens ook graag polswarmers. Het kan nog aardig koud zijn in de ochtend.
Ik ben benieuwd waar de knoop op gaat komen.

Anoniem zei

Hoi Wendy,

De snelheid maakt niet uit, zolang je maar geniet van je bol. Al moet ik wel toegeven dat ik persoonlijk te ongeduldig ben voor langzaam ;-)

Groetjes,
Je MBM

maia zei

Gelukkig heb je de polswarmer terug!
Ik heb nog 1 cadeautje te gaan inmiddels, maar moet nog eens passen en zien hoe ik verder moet.
Ik ben ook nog niet zeker wie mijn bolmaatje is, ik twijfel tussen 2 personen, maar ik kan natuurlijk ook nog helemaal mis zijn, haha.