donderdag 26 maart 2009

Post...........



Jaaa, ik heb alweer post, van mijn bolmaatje.
Al eerder had ze aangegeven dat er nog uitleg kwam, nou hier heb ik de uitleg. geweldig!



De boeren zakdoek vind ik nog wel het mooiste, ........
Voor dat we zelf aan het werk kunnen, moeten we eerst de man tevreden stellen, door in de zak van zijn overal een gestreken zakdoek te doen.  Leuk maatje, dat zal ik ookeens gaan doen, al gaat mijn mannetje niet in zijn overal naar het werk, maar dat maakt niet uit.

Het schuimrubbermatje en de viltwol met viltnaalden is om te vilten, dat had mijn maatje toebedacht voor de kinderen, dat zal ik ze zeer zeker ook laten doen, maar eerst wil ik het zelf wel eens uitproberen, lijkt me veel te leuk. En maatje je had er al een prikmatje bij gedaan hoor dus nu heb ik er twee, zelf heb ik ook nog van dat schuimrubber, dus genoeg matjes om in te prikken.

dan moet ik een pot thee zetten, met een boterham gesmeerd met roomboter en de overheerlijk bramen jam er op voordat ik zelf aan de slap kan, Ja maatje die had ik al geproefd, en die is heerlijk. 

De lontwol is om zelf aan de slag te gaan met verf en het spinnewiel (of vilten), nou laat ik dat nou toch het leukst van allemaal vinden om te doen, maar als ik gewoon even zin had om te breien zonder eerst te moeten verven en spinnen, kan ik gelijk beginnen aan de heerlijke zachte breiwolbolletjes. 

verder had ze nog een vettig pakje, hand gesponnen bruine wol,  ja maatje die had ik al gewassen, en ziet er prachtig uit.

Maatje nogmaals ik heb er nu en nog steeds heel veel plezier mee. Ik zal jullie zeker alle resultaten laten zien hoor.  Maatje nogmaals bedankt voor dit enorme verrassingspakket

1 opmerking:

Myrthestiek zei

Ik vind dit toch zo'n leuke twist van de swap. Gewoon geweldig, heerlijk genieten ervan :D.