dinsdag 17 maart 2009

tweede klaar, 1e kwijt ZUCHT

Heb ik eindelijk de tweede polswarmer af, ben ik de eerste kwijt. Waarschijnlijk laten liggen toen ik op verjaardagsvisite was. Heb al een mail gestuurd om te laten zoeken. Wat ik ook af heb is een calorimetry, met de mooie knoop achterin de nek. Deze ga ik er ook weer afhalen want je ziet hem haast niet en ik ben nu bezig met de tudora van knitty en daar heb ik ook een knoop voor nodig.

Er zijn natuurlijk ook weer allemaal mooie cadeautjes uitgerold. Een paar fantastische pipi kniesokken met antislip voor moi! Foto wil steeds niet lukken want ze zitten steeds in de was. Een paar chupachups, een ontzettend mooie rollint, met aan de ene kant pipi en aan de andere kant mijn naam. En het mooiste is wel het bakken met plezier boekje. Wat mijn maatje natuurlijk niet weet is dat daar eigenlijk een heel verhaal bij hoort. Bij ons thuis is het een beetje een spelletje om bij de dingen die je mooi vind te zeggen: die is voor mij hoor als pa en ma straks dood zijn. Misschien een beetje morbide voor andere mensen maar het hoort een beetje bij de humor en mijn 3 zussen. En wat is nou het geval, ik en mijn oudste zus zijn al jaren aan het "kissebissen" over dit boekje dat bij mijn moeder op de plank staat. Elke keer is het weer: mam, als je doodgaat dan mag ik dat boekje he. En mijn zus gaat daar dan weer overheen. Mijn moeder moet er altijd erg om lachen. Nu heb ik hem dus zelf en ik kan niet wachten om hem mee te nemen met de pasen om te laten zien *grijns*

Groetjes Wendy

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie calorimetry en hopelijk wordt de polswarmer gevonden!
hihi, bij ons is het mijn moeder die altijd zegt 'als ik dood ben is dat voor jou of voor jou' helaas geeft ze alles verschillende keren weg aan mijn zus en mij, als ik iets echt wil, probeer ik het dus nu al te krijgen ;-))
euhm en voor jullie me een griezel gaan vinden, het enige wat ik heb meegenomen is mijn eigen kleerkastje van vroeger.

Monique zei

Mooi geworden Wendy, al je breisels. Jammer dat je al wat kwijt bent, hopelijk krijg je het nog terug.
Mijn moeder heeft ook zo'n nekwarmer gebreid, die is ook erg mooi geworden.
Ben ook nieuwsgierig geworden naar je pippi sokken.
Grappig dat je nu je eigen boekje hebt, en nu maar koken!

Anoniem zei

Hoi Wendy,

Heb je nog wol over voor een nieuwe polswarmer of is het nu echt op? Jammer genoeg kan ik het niet voor je bijverven, dit was een eenmalige zelfgemengde 'batch'. Maar ik mis nog kadootjes, dus ws zit er nog wol op je bol?

Ik heb trouwens nog wel een knoop voor je hoor, dan hoef je je Calorimetry niet uit te halen (mocht je wol overhebben voor een Tudora en geen nieuwe polswarmer gaan breien). Ik stuur je met plezier een 2e (of 3e) knoop toe.

Het verhaal achter het boekje deed me glimlachen, in mijn familie gaat het bestek van mijn ouders de inzet worden van de erfenis :-)

Enne, ben je er al achter wie ik ben?

Groetjes van je MBM

Myrthestiek zei

Je breisels zijn allemaal prachtig geworden, hopelijk vind je snel de eerste terug.

Leuk dat er zo'n verhaal achter het boekje zit, zonder dat je MBM ook maar iets wist :D.

Groetjes Tessa
die ontzettend BAALT omdat net de verbinding van de trapper van het spinnewiel gebroken is *ARGH*

LIEF monster zei

Ik zit nog steeds met twijfels in mijn hoofd over wie nou mijn bol gemaakt heeft. Maar waarschijnlijk ligt dat aan mij. Heb op het moment zo'n vaag hoofd, volgens mij ontgaat mij de helft van de dingen die om mij heen gebeuren.

Ik denk dat ik nog wel genoeg wol heb hoor en er is ook nog een goede kans dat ie gewoon terug komt. De knoop heb ik er al vanaf gehaald want ik zet hem met steken vast. De knoop was net te groot en ik vond hem veel te mooi om te verstoppen onder mijn haar.

Anoniem zei

Hoi Wendy,

Ik heb ook niet helemaal goed gelezen, zie ik nu. Ik dacht dat je met afhalen uithalen bedoelde. En met de Tudora ben ik inmiddels al begonnen. Wat blijft, is: mocht je een knoop nodig hebben, laat het me weten, ik heb nog een paar liggen. En ik weet waar je woont, hahaha.

Dat je nog niet helemaal zeker weet wie ik ben, is misschien ook niet zo raar. Want ik heb (flauw van me) ooit een dwaalspoor uitgezet. Eerlijk gezegd dacht ik dat je me allang herkend zou hebben. Dus ik hou me nog even anoniem, ik vind het wel grappig zo.

Erg leuk trouwens, deze update van je bol.

MBM