dinsdag 3 maart 2009

joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeee

En jessssssssss mijn pakket is ook binnen. Ik heb geen idee wie mijn bolmaatje is. Het is iemand die spint, jep ik heb een zelfgesponnen bol!!! En iemand die heel mooi verft, hmmmm dat levert ook geen clue's op. Zo begon het:



ruwe wol, jammie dat kan weer in de kaardemolen! met een mooie kaart (met zadenbriefje om te planten) van mijn bolmaatje



en dan de bol...... merino in MIJN kleuren. zo mooi! Nu zit ik alleen te twijfelen of ik het ga combineren met de bol van Tara om iets voor Fae te maken. Er zitten hele leuke patronen bij, maar zoals andere heb ik ook geen zin meer in de winter en mutsen.... eigenwijs weer he :-) Gelukkig schtte mijn maatje me al zo in.

En er zaten kado's in voor de kids die gelijk open mochten, heeeel fijn. Even die hyper kids iets voor zichzelf :-) Ik heb nog geen tijd gehad om er echt voor te zitten, er is bezoek (ouders + zwager).


lief maatje, alvast onwijs bedankt. Ik ga lekker rommelen en zoeken naar mooie patroontjes!

5 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Prachtig gesponnen bol zeg! Ik ben erg benieuwd wat je er van gaat maken.

Heel veel plezier ermee.

Monique zei

erg mooie kleurtjes, leuk hoor. ben benieuwd of het een mix wordt met je andere bol.

Anoniem zei

Lijkt me leuk, een mix met die van Fae, een echte moeder-dochter bol:-)
En doe maar lekker eigenzinnig hoor, ik had inderdaad niks anders verwacht;-)

LIEF monster zei

Ik vind dat je aan zo'n leuke straat(naam) woont. En je bol vind ik nu al helemaal geweldig, mooie kleuren.

Veel plezier met het breien.

Een famke zei

Wat een jummie kleuren! En wat veel wol!!

Lekker van genieten!

Christien