zaterdag 7 februari 2009

vakantiebol

Hoe zit het nou daarmee?
Ik ben wel heel benieuwd naar wie wie precies had, hoewel ik wel weer erg moet graven wat er allemaal voor moois voorbij kwam...

Weet mijn maatje nou wie ik was?
Ik kreeg een beetje het idee dat mijn maatje mijn bol niet zo geweldig vond, maar misschien is dat helemaal niet zo? Ik was heel trots op 1 zelfmaak kadootje, of eigenlijk liever mijn man, want die heeft het gemaakt. Zou zelf dolgraag ook zo'n ding hebben, maar mijn man maakt altijd liever voor anderen lijkt het soms wel:-(
Hij gaat deze keer ook weer aan de slag voor mijn maatje, met weer iets heel anders overigens;-)

6 opmerkingen:

Jon zei

Ik schrok, dacht even dat ik het was, maar dat was de keer hiervoor! Toen was ik geweldig blij met mijn klaprozen bol dus ik kan me niet voorstellen dat je maatje nu minder blij zou zijn.

mijn maatje was Serajah, ik heb even teruggekeken en toen ik zag ik het: de cabled fingerless gloves die ik ELKE DAG aanheb. O wat zijn ze heerlijk in de auto! precies zoals ik al hoopte. Ja, ik heb toch steeds erg geboft hoor met mijn maatjes, dank jullie wel!

Bianca zei

mijn maatje was greetje(van haar heb ik dus een bol gekregen)
en het maatje waarvoor ik had gemaakt was serajah.

Judith zei

Zal ik morgen eens opzoeken wie ik aan wie had gekoppeld? Uh, Sherlock bedoel ik.

Mijn lijstje is trouwens niet compleet deze keer, ik had nog wat twijfelgevallen.

Doeg,
Judith

Alice zei

Ik heb een lijstje! Zal het zo even posten.

LIEF monster zei

Ik zie net op het lijstje dat jij Anik had. Anik had mij en mijn bol kwam heel laat omdat het bij haar niet zo lekker ging dus waarschijnlijk heeft ze daarom ook niet gepost over de door haar ontvangen bol.

De bol die ik uiteindelijk ontvangen heb was wel heel erg leuk en spannend.

Groetjes Wendy

Iris zei

Maar ik had Anik niet....