zaterdag 14 februari 2009

JOEHEEEE!!!!

MIJN BOL IS BINNEN!!!!!!!!!
Het is echt zo, ik kan het bijna niet geloven! Sorry maatje, dat ik zo achterdochtig werd van je mail van gisteren. Maar zo snel, dat had ik niet verwacht. Ik dacht 'dat kan gewoon niet waar zijn'. Nu denk ik dat je de bol extra snel op de bus gedaan hebt toen je mijn verhuisaankondiging las. Heel lief van je! Nu kan ik tussen de regel-, opruim- en inpakstress lekker aan mijn sokken breien.

Jaha! Het is hele mooie sokkenwol met een fantastisch patroon: http://jeanniefanihi.blogspot.com/2008/06/magic-mirror-socks.html

En de kleuren: paarsen, helemaal Heleen!

Bekijk de foto's maar van het uitpakken:
Een grote grabbel doos, met heel veel mooi ingepakte pakjes. Beetje schuiven, en daar is het patroon! Je hebt die karton snippers toch niet zelf zitten knippen?
Een mooie bijpassende kaart waarop staat dat ik het pakje waar de kaart aanvast zit mag uitpakken. Er komt een heel mooi zakje uit!

In het zakje zit de BOL die lekker ruikt naar thee. Rooibos? Ohhh, die kleuren!! En wat handig is dat zakje, dan rollen mijn bollen nooit meer weg. In de bol zitten papiertjes die zeggen wanneer ik een pakje mag openmaken. Wel moeilijk, ik kan alles al oppakken, wegen in mijn hand, besnuffelen en bevoelen, maar zal me moeten beheersen tot ik ver genoeg gebreid heb.

Lief maatje, ik denk wat aanwijzigingen voor je identiteit te hebben, maar die spreek ik nog even niet uit tot ik wat meer zekerheid heb. Heel hartelijk bedankt voor dit prachtige pakket! Ik ga nu weer lekker terug naar mijn bol en die doos vol met pakjes, lekker voelen, ruiken en kijken!

groetjes, heleen

10 opmerkingen:

Anoniem zei

jaa, ik kwam al kijken, ik had hem precies voelen aankomen!
Hele mooie sokken, ziet er een moeilijk patroon uit, of valt dat wel mee?
Ook heel fijn om achteraf de sokken te hebben als herinnering aan deze spannende verhuisperiode!
Veel snuffelplezier!

Myrthestiek zei

Jawel de eerste bol is binnen!

We kunnen weer gaan genieten van alle mooie creaties.

Veel plezier met je bol en pakjes.

Anoniem zei

Jee, wat ziet dat er allemaal veelbelovend en leuk uit!! Heerlijk rustpunt in de drukte.

Wat een moppie daar op de achtergrond.....

Judith zei

Hoi Heleen,

Wat heerlijk om in alle regeldrukte van de komende tijd af en toe even een moment van rust in te kunnen lassen met je magische bol. Prachtig patroon heb je gekregen, dat worden ongetwijfeld erg mooie sokken.

Doeg,
Judith

heleen zei

Tijden het snuffelen zag ik dat mijn maatje er nog een patroon heeft bijgedaan, zodat ik kan kiezen: Modified Drops Eyelet baby cardigan van Jennifer Little van Looking Glass Knits. Een heel leuk vestje, maar met deze wol ga ik toch die mooie sokken maken, lekker voor mezelf!

Een famke zei

Oooh dat is leuk, mooie sokken trouwens al ziet het er erg ingewikkeld uit. Ben erg benieuwd wat eruit komt rollen allemaal en hoe de sokken worden!

Geniet ervan,

Christien

Anoniem zei

De bol is idd een beetje versneld gestuurd, als rustpuntje voor je in deze drukke tijd :-).

Ik hoop dat het sokkenpatroon boeiend genoeg is voor je.

Je MBM

Zinzia zei

die sokken zien er mooi uit :)

Dat gaat een fijne bol worden...

Ik moet mijn zelfmaakcadeautje nog afwerken

Alice zei

Jaaah! De eerste is er! Wat een mooie kleuren op de bol. Ik zie al helemaal uit naar het vervolgverslag.;-)
Geinige sokken trouwens.

Hier moeten nog een paar dingetjes gedaan worden, dan kan de bol ook de deur uit.

Monique zei

Geweldig dat je bol er is, het ziet er veelbelovend uit, ik ben ook benieuwd hoe het patroon van de sokken bevalt, ziet er ingewikkeld uit. Maar inderdaad erg mooi allemaal.