vrijdag 27 februari 2009

nog een bol in waalwijk

De andere gelukkige bolontvanger was ik. Wat nou? Een kraampakket? Gelukkig was de inhoud al vervangen ;o) Een mooi kleurtje zat er in de doos: een groene wol met oranje stukjes. Ik denk dat mijn bolmaatje goed heeft gelezen wat mijn lievelingskleuren zijn.

Myrthe mocht al gelijk een kadootje uitpakken, maar ze zat aan de buis geplakt, dus moesten we even wachten met uitpakken. Ze kreeg een zelfmaakschilderij van wol en vilt. Ze kan dus elke dag een nieuw schilderij maken. Gauw een schroefje in de muur doen op haar hoogte en dan kan ze los.

Verder wilde ik eigenlijk wachten tot de bol af is die ik zelf maak, maar 's avonds was ik toch wel erg nieuwsgierig naar twee losse pakjes die heel licht voelden. En omdat ik de bol toch eigenlijk wel al af heb, maar nog 'even' moet opbollen, en misschien ook omdat ik moe was van die middag, het haasten om de auto terug te brengen en het sporten die avond... heb ik die losse pakjes ook alvast open gemaakt: jippie, ik kan weer lekker gaan spinnen. Twee vrolijke stukken lontwol. Dankjewel, bolmaatje!

7 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Heerlijke verwennerij alvast.

Veel plezier met je bol!

Anoniem zei

Hoi Karlijn,
voor de volledigheid: de lont is BFL en de bol zelf ook aran BFL, elk ongeveer 100gr.
Veel breiplezier!
Je maatje

LIEF monster zei

Lekkere kleuren zeg!

Jon zei

Mmmmm, dat lont ziet er wel erg spinnelicious uit zeg!

Monique zei

Leuk Karlijn, die kleurtjes van de lont zien er ook erg mooi uit. Succes met je Bol Bollen en je Bol ontbollen. hi, hi,

Alice zei

Leuke kadootjes al, prachtige lontwol. Ik ben trouwens heel benieuwd naar de bol zelf.

Alice zei

Vergeet mijn opmerking over de bol, ik zag het pas toen ik de eerste foto vergrootte. Ziet er mooi uit!