donderdag 30 oktober 2008

KAL2: Waar vind ik het patroon voor Felted clogs?

Ik post hem hier ook nog maar even :) De wol voor de felted clogs komt als het goed is vandaag aan. Maar als ik op zoek ga naar het patroon dan lijkt het wel alsof het een papieren koop-patroon is dat toegezonden moet worden. Klopt dat?
Ik kan het alleen vinden via http://www.fibertrends.com/viewer/patterns/AC33.html

Daarnaast accepteren ze alleen creditcards en ik wil eigenlijk betalen via paypal.
Want in dat geval kies ik liever voor een van de dropspatronen, dan kan ik tenminste meteen aan de slag ;)

Is er een online winkel waar ik het patroon als PDF kan kopen?

4 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Voor zover ik weet kun je het patroon alleen bij FiberTrends bestellen en is dat idd een patroon op papier.

Monique zei

Ik heb het gisteren avond ook besteld, en inderdaad betaald met creditcard, maar over het algemeen gaat dat meestal wel goed toch? of ben ik te goedgelovig?
Ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor het er is.

Jon zei

eh... ik heb gewoon geen credit card en nee, ook geen paypall, dus ik ga maar gewoon een ander patroon zoeken.

heleen zei

ik heb gezocht naar andere patronen, maar vind die van fibertrents toch de mooiste....... heb het alleen nog niet besteld, vindt het toch zonde eigenlijk. maar ik zal uiteindelijk wel voor de bijl gaan vermoed ik ;-)