woensdag 8 oktober 2008

Magische Kinderbol. Wol geverfd!

Hallo Myrthe,

Gistermiddag heb ik wol voor je geverfd in kleuren die ik zelf heel mooi vind en ik vond het erg leuk om te doen. Hier zijn wat foto's


Dan heb ik nog een paar vragen voor je. Hou je ook zo van My Little Pony? En strijkkralen? En Dorakoekjes? En van schapen? Ik heb in mamma's kast een heel mooi schapenstofje zien liggen, warvan we iets voor jou willen gaan maken.

Deze foto heb ik speciaal voor jou gemaakt tijdens een wandeling


Groetjes van Dorrit.

4 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Hoi Dorrit,

ik vind het prachtig wat je gemaakt hebt. Zodra Myrthe vanmiddag thuis is van school zal ik het haar gelijk laten zien en dan zal ze ook je vragen beantwoorden.

Groetjes Tessa
mama van Myrthe

Anoniem zei

Oooh wat heb jij de wol mooi geverfd. Rood is mijn lievelingskleur!

My little pony vind ik ook erg leuk, net als strijkkralen. En de Dora-koekjes zijn de lekkerste die er zijn :). Lammetjes zijn mijn lievelingsdieren, dus schapen vind ik ook erg leuk. Dat heb je allemaal heel goed verzonnen !

Mooie foto heb je voor me gemaakt, dank je wel.

Groetjes Myrthe

Een famke zei

Wat voor methode gebruiken jullie? Inwikkelen en in de magnetron?

Christien

Myrthestiek zei

Hoi Christien,

zelf heb ik het nog nooit in de magnetron gedaan. We hebben hier zo'n pasta-stoompan en die gebruik ik om de ingewikkelde wol in te stomen (een beetje tussenvorm dus :O))