vrijdag 24 oktober 2008

Magische zomerbol!

Lieve bolmaat!!
Hè hè eindelijk een berichtje!! Ik heb nog maar 1 foto van wat er uit de bol is gerold, maar omdat het er anders nooit van komt dacht ik beter iets dan niets ;-)
Het is een superbol, zo ongelofelijk mooi geverfd, dat ga ik niet proberen te beschrijven, ik ga zo snel mogelijk meer foto's maken en nog een berichtje schrijven.
En de kleine babyslofjes zijn zoooo mooi!!
Het vestje gaat nog niet heel goed, ik kom steeds niet goed uit met het aantal steken, dus laatst al een heel stuk uitgehaald, maar ik hou vol hoor, ik moet gewoon beter opletten en doorbreien! Heb dus al wel ontdekt dat de bol van kleur wisselt!!! Prachtig!!
En volgens mij weet ik wie je bent!!!
Maar ik verklap nog niks ;-)
Je hebt me in elk geval al enorm verwend, er zitten echt zulke leuke dingen in de bol!!!
Tot gauw, ik brei nog even door, er volgt gauw meer!

Groetjes Olga

3 opmerkingen:

Monique zei

We zijn erg benieuwd Olga. en wat een mooi kliedderschortje, zat dat ook in je bol?

Alice zei

Wat een schattig schaapje. En schortje natuurlijk. :-)

Myrthestiek zei

Prachtig schortje. Welk patroon ben je aan het breien?

Hebben jullie alweer internet, of zit je nog steeds clandestien?

Groetjes Tessa